Johnny Walk
Meubelstuk
Begrijpend lezen is niet voor iedereen te doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan je 2,5 keer gaanVoor mij is het zo dat ik van een date die 500 € kost nooit zo zou kunnen genieten als van eentje die 200 € kost.
Dat heeft naast een natuurlijke oplettendheid met geld ook met mijn seksuele beleving te maken.
Ik ben gauw tevreden en verzadigd.
Nou, ja... als het al (enkel) over prijzen ging...Maar dit is een prijzentopic wat doen jullie hier nog als jullie niet kunnen aanzien dat iemand iets over de prijzen zegt? Zoek een andere topic waar wel je interesse ligt en laat de de mensen hier met rust.
Mist het puntKlagen hoort bij een prijzentopic als deze deze hele topic gaat over klagen de moderator is zelf deze topic gestart omdat hij de prijzen te duur vond. En hoezo heeft klagen geen nut misschien heeft de persoon baat bij klagen en voelt hij zich op deze manier opgelucht. Iedereen bepaald uiteindelijk zelf of hij wil klagen of niet en heb je daar last van zet deze topic dan gewoon op negeer simpel zat.
Klagen is één ding... En alsmaar het zelfde refrein herhalen... nou, ja.Klagen hoort bij een prijzentopic als deze deze hele topic gaat over klagen de moderator is zelf deze topic gestart omdat hij de prijzen te duur vond. En hoezo heeft klagen geen nut misschien heeft de persoon baat bij klagen en voelt hij zich op deze manier opgelucht. Iedereen bepaald uiteindelijk zelf of hij wil klagen of niet en heb je daar last van zet deze topic dan gewoon op negeer simpel zat.
Ik geef de hoop op bij Rimon dat hij het gaat snappenKlagen is één ding... En alsmaar het zelfde refrein herhalen... nou, ja.
Maar... om de haverklap anderen beschuldigen... dat is wat niet door de beugel kan!
Dat kan maar dat is voor iedereen anders en kan ook weer per moment per persoon veranderen of anders zijn. Maar wat iedereen zelf beleeft hoeft toch niet afgemeten worden aan een ander?Voor mij is het zo dat ik van een date die 500 € kost nooit zo zou kunnen genieten als van eentje die 200 € kost.
Dat heeft naast een natuurlijke oplettendheid met geld ook met mijn seksuele beleving te maken.
Ik ben gauw tevreden en verzadigd.
Het budget heb ik wel hoor.
Gewoon negeren, ik geef veel geld uit aan sex maar niemand op een forum heeft enige negatief invloed op mijn sexbeleving hoorKlagen is één ding... En alsmaar het zelfde refrein herhalen... nou, ja.
Maar... om de haverklap anderen beschuldigen... dat is wat niet door de beugel kan!
Nee maar het is wel interessant om te lezen. Wanneer is iemand te vreden? Wat wil iemand uitgeven voor wat hij zoekt.Dat kan maar dat is voor iedereen anders en kan ook weer per moment per persoon veranderen of anders zijn. Maar wat iedereen zelf beleeft hoeft toch niet afgemeten worden aan een ander?
Ergens gaat deze gedachtegang ook mank.Beste Marco .
Stel ik heb een topdate voor 100 € . En jij hebt een topdate voor 500€
Dan zijn we beiden tevreden .Top .
Het kan niet beter. Ideaal.
Alleen ik kan nog 4 keer een topdate doen voor dat bedrag.
Zo simpel is het toch.
Inkomensafhankelijke vergoeding voor de DVP eigenlijk. Dat is wel heel modern en sociaal.Ergens gaat deze gedachtegang ook mank.
Voor sommige mensen is het uitgeven van € 500 makkelijker dan voor anderen € 100.
Met andere woorden ze kunnen die € 500 veel makkelijker missen dan jij € 100.
Deze persoon van € 500 geeft net zo makkelijk nog 4 x € 500 als jij 4 x 100 uitgeeft.
Dan hebben jullie allebei 5x een topdate. Wat je er voor uitgeeft maakt dan niet uit.
Omdat het onnodig is om zoveel te betalen je maakt de dames hebzuchtig en drijft de prijzen op.Ergens gaat deze gedachtegang ook mank.
Voor sommige mensen is het uitgeven van € 500 makkelijker dan voor anderen € 100.
Met andere woorden ze kunnen die € 500 veel makkelijker missen dan jij € 100.
Deze persoon van € 500 geeft net zo makkelijk nog 4 x € 500 als jij 4 x 100 uitgeeft.
Dan hebben jullie allebei 5x een topdate. Wat je er voor uitgeeft maakt dan niet uit.
Ik heb toch echt het tegenovergestelde beeld van dvps dan hebzuchtig: naar mijn ervaring krijg ik soms meer dan waar ik voor betaald heb.Omdat het onnodig is om zoveel te betalen je maakt de dames hebzuchtig en drijft de prijzen op.
Dat deze klanten er zijn betekent niet dat ze in totaal genoeg uren afnemen om alle dames genoeg te laten verdienen. Of dat iedere dame dit soort klanten aantrekt.Maar waarom vragen de dames niet allemaal 300€ per uur ? De klanten zijn er blijkbaar.
Ja en nee. Ik heb dat vaak ook. Volgens mij hangt dat af van je instelling, voorbereiding en doel van je bezoek.Ik heb toch echt het tegenovergestelde beeld van dvps dan hebzuchtig: naar mijn ervaring krijg ik soms meer dan waar ik voor betaald heb.
Tuurlijk niet die paar klanten die dat kunnen staan toch niet in verhouding tot aantal beschikbare dames en hun beschikbare werkuren??Inkomensafhankelijke vergoeding voor de DVP eigenlijk. Dat is wel heel modern en sociaal.
Mannen betalen naar draagkracht.
Maar waarom vragen de dames niet allemaal 300€ per uur ? De klanten zijn er blijkbaar.
Deze tekst zou op een tegeltje moeten en aan alle wandelaars verstrekt worden. Vooral die met poen.Tuurlijk niet die paar klanten die dat kunnen staan toch niet in verhouding tot aantal beschikbare dames en hun beschikbare werkuren??
Hebzucht is het verlangen naar meer en heeft niks met de service te maken.Ik heb toch echt het tegenovergestelde beeld van dvps dan hebzuchtig: naar mijn ervaring krijg ik soms meer dan waar ik voor betaald heb.
Ben jij zelf vrij van hebzucht Rimon?Hebzucht is het verlangen naar meer en heeft niks met de service te maken.
Ook op gebied van geld heb ik toch andere ervaringen met de dvps die ik ken.Hebzucht is het verlangen naar meer en heeft niks met de service te maken.
Omdat ze uiteindelijk onderneemsters zijn en die kijken vaak naar een inkomen op langere termijn wetende dat er verschillen zijn per dag wat iemand met een vast salaris haast niet kent.Ik vind die dames met 2 snelheden top. Zo zijn er dames in het SKW die gaan wel eens mee naar Dubai voor 10000 € en een week later ben ik weer heel welkom met mijn 50 of 100 € bij de ramen.
Ben jij zelf vrij van hebzucht Rimon?
IK lees dat nergens hier?Wat ook wel grappig is , dat bijna allen die deelnemen aan dit topic aangeven zelf wel eens gratis extra's of tijd te krijgen bij de dames.
Omdat ze zelf zo knap zijn zo charmant zo begripvol , bla bla.
Dus zo slecht zijn de dames ook weer niet.
Staan in meerdere topics.IK lees dat nergens hier?