Ik doe ook maar 'ns een duit in het zakje.
Ik doe voornamelijk privé bezoek. Dat de prijzen omhooggegaan zijn vind ik natuurlijk wel jammer, maar misschien waren de prijzen lange tijd wat aan de lage kant. En natuurlijk staat het dames vrij te vragen wat ze willen. Wat dat laatste betreft, zijn er wel een aantal dingen die mij verbazen en (meestal) weerhouden een dame te bezoeken:
- Dames die er niet direct uitspringen, met matige of nietszeggende foto's (waaronder geen selfies) en zonder enige reviews, die €200 per uur vragen
en dan ook nog €50 voor tz en €50 voor
pzc (en vaak ook nog extra voor andere handelingen)
. Een totaalbedrag van €300 verwacht ik bij een dame van 'bewezen' kwaliteit (ook al zal de ervaring per wandelaar verschillen).
- Zo wie zo extra vragen voor
pzc en tz, zeker als dat €50 per handeling is. Mijn ervaring is dat
pzc en zeker tz tegen bijbetaling vaak ook nog tegenvallen. Dat komt misschien omdat de verwachtingen na extra betaling hoger zijn … zoiets als, "ik heb nu €50 betaald, dus dan wil ik ook waar voor mijn geld". En als het wel goed beviel, ging het om €20 of €30 extra (maar ja, misschien waren mijn verwachtingen dan ook lager
). Ik bezoek liever dames die één bedrag vragen, b.v. ergens tussen €180 en €250 met
pzc en tz inclusief of ergens tussen €150 en €200 zonder
pzc en/of tz. Dan is het duidelijk wat dame wil en ook zonder
pzc en tz heb ik hele fijne dates gehad. Zonder consistente logica, vind ik extra vragen voor anaal wel acceptabel, maar dat is toch meer een nichemarkt.
- Als ik zie dat een dame extra vraagt voor 'tussen de borsten', 'beffen', 'vingeren' of überhaupt 'pijpen,, ga ik uit principe niet.
- Het spreekt voor zich dat extra vragen voor handelingen die via de whatsapp nog inclusief waren, een doodzonde
is (of het nu wel of niet aan de booker ligt).
Tot slot: wat me verbaast is dat maar weinig dames een gereduceerd tarief aanbieden als je twee uur blijft. Ik zie meestal €200 voor 1 uur en €400 voor 2 uur. Terwijl b.v. €360 voor 2 uur een win-win situatie is, lijkt me.