Roxas
Meubelstuk
Wat je niet mag vergeten is dat die mensen die dat geld uitgeven aan die dvp´s, landrovers en de waffels. Dat kopen ondat ze zeggen ik heb hier voor gewerkt en gespaard.Ik heb nooit beweerd dat ze de markt "verzieken". Je kan moeilijk boos worden op vraag en aanbod.
Wat echter wel gewoon kan is figuren die 350 euro neerleggen voor een uurtje seks sukkels vinden. Net zoals types die 13 euro betalen voor een homogene stroopwafel in amsterdam of types die voor veel te veel geld een Landrover kopen (inferieure overpricede pauper wagens). Allemaal gewoon mijn mening. Mag je triest vinden of mee eens zijn. Who cares.
Mijn ouders hebben mij ook op gevoed onder het motto geld dient om van te leven en niet voor te leven.
Je moet plezier hebben aan je geld je ook eens iets gunnen. Is dat een een dvp aan 350€ per uur, een landrover, een waffel aan 13€ of zoals ik een damast mes van 500€ die in de vitrinekast ligt.
Dat geld is ook niet weg. Het staat niet meer op je rekening maar het staat daar als een landrover, herinnering/ belevenis.