Deze dames klagen ook ,eigenlijk idem dito.dan ga je toch gewoon niet. Gewoon niet klagen . Of je gaat en je klaagt niet of je gaat niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze dames klagen ook ,eigenlijk idem dito.dan ga je toch gewoon niet. Gewoon niet klagen . Of je gaat en je klaagt niet of je gaat niet.
Ik heb nog nooit een dame horen klagen over de prijzenDeze dames klagen ook ,eigenlijk idem dito.
Maar je blijft er wel erg veel over klagen.Ik ga zeker en ik bepaal mijn eigen prijzen maar heb hier wel een mening over en dat moet kunnen zeker in een topic die over de prijzen gaat.
We discussiëren alleen maar daar is deze topic toch ook voor bedoeld.Maar je blijft er wel erg veel over klagen.
Het sarcasme druipt ervan af .Een prostituee staat natuurlijk hoog in het vaandel...Ook wel de ideale schoondochter genoemd.
Ouders staan te trappelen om haar te ontmoeten.
Het is het het meest sociaal geaccepteerde beroep van de wereld en krijgt dus ook veel aanzien.
Volgens welke wet moeten DVP's en sekswerkers geen belastingen betalen? Zal die tekst dan eens moeten doorsturen naar mijn boekhouderHet klopt gewoon niet meer om in deze dure tijden zulke hoge bedragen te vragen, wetende dat de gemiddelde wandelaar veel minder geld te besteden heeft en de dvp's zelf geen cent belasting afdragen, dat maakt hun niet bepaald populair.
Niemand heeft jou genoemd voel je vooral niet aangesproken. Ik had het over de buitenlandse dames van prive-ontvangst die geen cent belasting betalen.Volgens welke wet moeten DVP's en sekswerkers geen belastingen betalen? Zal die tekst dan eens moeten doorsturen naar mijn boekhouder![]()
Ik had het over de buitenlandse dames van prive-ontvangst die geen cent belasting betalen.
Daar zal je hoogstwaarschijnlijk wel een punt hebben. Voor iedereen is dat een doorn in het oog. Niet enkel voor de klanten.Niemand heeft jou genoemd voel je vooral niet aangesproken. Ik had het over de buitenlandse dames van prive-ontvangst die geen cent belasting betalen.
Voor iedereen is dat een doorn in het oog. Niet enkel voor de klanten.
Daar gaat dit topic niet over, namelijk over klagen en wel of niet gaan. Dit topic gaat over prijzen. Zie de kopregel van dit topic: 'Prijzen van 2023/2024/2025'.dan ga je toch gewoon niet. Gewoon niet klagen . Of je gaat en je klaagt niet of je gaat niet.
De overheid maakt alle regeltjes, ze kunnen er moelijk naast gaan staan...Zal onder de nederlandse dames ook zeker gebeuren. Het is zo makkelijk om wat geld achter te houden, door het verkrijgen van cash betalers.
Stel je hebt als dame 5 klanten die allemaal cash betalen. 4 geef je op, 1 houdt je cash achter voor persoonlijke dingen, uitjes of whatever waar de belastingdienst geen weet van heeft. auto tanken bijvoorbeeld, even cash betalen. en dan kun je weer 100 euro van de betaal naar spaarrekening overbrengen.
Natuurlijk kan dat gebeuren, en het was mij wel duidelijk, maar ik weet niet of de reacties daarop serieus bedoeld waren.
IK begreep zijn reactie ook niet. Maar ik vond zijn stelling dat je niet lager kan zakken dan een dvp ongepast.Ik had inderdaad de schrijffout niet gezien en was daardoor inderdaad verward door de opmerking van de Slimme Deurbelcamera.
En ik verwacht dat ik niet de enige ben.
Mag je vinden, je wil niet weten wat ik van veel dingen vind.IK begreep zijn reactie ook niet. Maar ik vond zijn stelling dat je niet lager kan zakken dan een dvp ongepast.
Dat prostitutie het oudste beroep is, klopt niet. Prostitutie is een beroep geworden op het moment dat de munteconomie ontstond. Dan spreken we ongeveer van de zevende eeuw na Christus", vertelt Magaly Rodriquez, hoogleraar geschiedenis en schrijfsterMag je vinden, je wil niet weten wat ik van veel dingen vind.
Bedoelde ook niet elke dvp.
Maar geef toe, het beroep is na al die jaren.. Zoniet het oudste beroep van de wereld nog steeds een taboe.
En hoe weet jij dat, dat buitenlandse dvps geen belasting betalen?Niemand heeft jou genoemd voel je vooral niet aangesproken. Ik had het over de buitenlandse dames van prive-ontvangst die geen cent belasting betalen.
Als ouder is het ook niet echt iets om trots op te zijn, als je dochter de hoer speelt.Zoniet het oudste beroep van de wereld nog steeds een taboe.
Als ouder is het ook niet echt iets om trots op te zijn, als je dochter de hoer speelt.