Haar ook bezocht op basis van de foto in de advertentie.
Mooie vrouw, lange bruine haren, grote volle borsten een kaal kutje, binnenslaper
Ze begint eraan met
pzc, lekker maar kort, te kort
Dan condoom erover en komt ze bovenop, eerst gehurkt, daarna achteruit hangend (supermooi zicht op haar voorgevel) en dan nog even gewoon cowgirl naast mij voorover hangend) ik heb de indruk dat ze moeite doet om niet te kussen… dit alles duurde kleine vijf minuten schat ik
Dan wil ik haar likken wat ze ok vindt, ze legt zich klaar benen gespreid en geniet van wat haar te beurt valt; zonder overdreven geluid te maken heb ik toch de indruk dat ze erg geniet; ik proef haar ook natter worden, niet nat maar gewoon goed vochtig en ze op een bepaald moment mij wegduwt omdat ze overgevoelig wordt en klaarkomt (wat ze eigenlijk wil voorkomen lijkt me)
Hierna neem ik haar missionaris, zacht en hard afgewisseld; ze is nu goed vochtig en kan het aan
Hierna wisselen we van standje naar doggy dat ze eerst met bolle rug maar eens ze gewaar wordt dat ik voorzichtig ben holt ze haar rug en steekt ze haar hoofd in de kussens. Op het laatst kan ik hard en diep doorstoten tot ik de cd volschiet…
Ze is niet super meewerkend maar toch een goeie ervaring en ik ga zeker terug
hi im a good looking nice girl i certainly won't disappoint you and will ensure that you have a fantastic time mail for more
www.redlights.be