Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het gaat mij erom dat prijzen (sommige privé ontvangst dames) buitenproportioneel gestegen zijn. +50% in nog geen 2 jaar dat is nogal wat. Klaag er niet over, maak simpelweg andere keuzes, en verwonder me ergens dat "ze" er blijkbaar mee wegkomen. Zullen dan toch genoeg klanten zijn die niet de keuze voor een ander maken. Maar het is de bewuste dames gegund.

Het klopt gewoon niet meer om in deze dure tijden zulke hoge bedragen te vragen, wetende dat de gemiddelde wandelaar veel minder geld te besteden heeft en de dvp's zelf geen cent belasting afdragen, dat maakt hun niet bepaald populair.
Volgens welke wet moeten DVP's en sekswerkers geen belastingen betalen? Zal die tekst dan eens moeten doorsturen naar mijn boekhouder 😜

Ik had het over de buitenlandse dames van prive-ontvangst die geen cent belasting betalen.

Zal onder de nederlandse dames ook zeker gebeuren. Het is zo makkelijk om wat geld achter te houden, door het verkrijgen van cash betalers.
Stel je hebt als dame 5 klanten die allemaal cash betalen. 4 geef je op, 1 houdt je cash achter voor persoonlijke dingen, uitjes of whatever waar de belastingdienst geen weet van heeft. auto tanken bijvoorbeeld, even cash betalen. en dan kun je weer 100 euro van de betaal naar spaarrekening overbrengen.

dan ga je toch gewoon niet. Gewoon niet klagen . Of je gaat en je klaagt niet of je gaat niet.
Daar gaat dit topic niet over, namelijk over klagen en wel of niet gaan. Dit topic gaat over prijzen. Zie de kopregel van dit topic: 'Prijzen van 2023/2024/2025'.
Ik vind de prijzen buitenproportioneel gestegen. Het lijkt wel per week duurder te worden.

Laatst bewerkt:
Zal onder de nederlandse dames ook zeker gebeuren. Het is zo makkelijk om wat geld achter te houden, door het verkrijgen van cash betalers.
Stel je hebt als dame 5 klanten die allemaal cash betalen. 4 geef je op, 1 houdt je cash achter voor persoonlijke dingen, uitjes of whatever waar de belastingdienst geen weet van heeft. auto tanken bijvoorbeeld, even cash betalen. en dan kun je weer 100 euro van de betaal naar spaarrekening overbrengen.
De overheid maakt alle regeltjes, ze kunnen er moelijk naast gaan staan...
Of maken ze op papier een schatting als ze denken dat het niet klopt. Paar duizendjes naar boven afronden ofzoiets?

Natuurlijk kan dat gebeuren, en het was mij wel duidelijk, maar ik weet niet of de reacties daarop serieus bedoeld waren.
Ik had inderdaad de schrijffout niet gezien en was daardoor inderdaad verward door de opmerking van de Slimme Deurbelcamera.

En ik verwacht dat ik niet de enige ben.
IK begreep zijn reactie ook niet. Maar ik vond zijn stelling dat je niet lager kan zakken dan een dvp ongepast.

Terug
Bovenaan Onderaan