• Het ziet er vooralsnog naar uit dat de problemen bij onze provider zijn verholpen.

Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
you-the-joke-missed-you-flew-flies-over-you-arrow.jpg

Raamprostitutie

Antwerpen 50€ 20min
Veilige buurt

Brussel 25-50€ 15min
Onveilige buurt, drugsdealers, bendes

Gent 50€ 15-20min
Veilige buurt

Prive dames
Prive vragen de meeste tussen de 60€ naar 120€
Veel Belgische vlaamse dames vragen woeker prijzen 130-300€
Zeker op de chat van REDLIGHTS.
Garantie op een goede dienst of service heb je niet!
Bij sommigen is het hup hup hup, afwerken en buiten.
Soms spreek je af en is het een andere dame of iemand die veel ouder is, dan moet je durven voet bij stuk te houden en te vertrekken, en dit te melden aan redlight.

Het is vast al eerder gezegd, maar ik heb geen zin om de hele draad af te speuren. Maar i.m.o. kun je die prijsverhogingen prima ondervangen door iets minder frequent te wandelen. Ikzelf ga gemiddeld om de 4-6 weken, schat ik. Wacht ik structureel een paar dagen langer met mijn volgende wandeling, dan heb ik aan het eind van het jaar minder bezoekjes afgelegd dan voorheen. Zijn dat er twee, dan scheelt dat al 300-400, waarmee ik de prijsverhoging aardig ondervang.
Ik weet dat sommige mensen veel frequenter gaan, zelfs wekelijks. Maak je daar om de 8 of 9 dagen van, dan spaar je op jaarbasis ook al flink wat uit en compenseer je voor een prijsverhoging.
Ja, je moet er een beetje discipline voor opbrengen en je moet je langer bedwingen. Maar kom, zo moeilijk is dat toch ook niet?

Het is vast al eerder gezegd, maar ik heb geen zin om de hele draad af te speuren. Maar i.m.o. kun je die prijsverhogingen prima ondervangen door iets minder frequent te wandelen. Ikzelf ga gemiddeld om de 4-6 weken, schat ik. Wacht ik structureel een paar dagen langer met mijn volgende wandeling, dan heb ik aan het eind van het jaar minder bezoekjes afgelegd dan voorheen. Zijn dat er twee, dan scheelt dat al 300-400, waarmee ik de prijsverhoging aardig ondervang.
Ik weet dat sommige mensen veel frequenter gaan, zelfs wekelijks. Maak je daar om de 8 of 9 dagen van, dan spaar je op jaarbasis ook al flink wat uit en compenseer je voor een prijsverhoging.
Ja, je moet er een beetje discipline voor opbrengen en je moet je langer bedwingen. Maar kom, zo moeilijk is dat toch ook niet?
Ik heb een periode gehad dat de vrijdagavond de vaste wandelavond was.
Los van het geld, hier nog €150/€200/uur, ging het op enig moment vervelen dat de vrijdagavond er weer aankwam. Opknappen, alles in de plooi brengen, luchtje enz.
Ben toen ook gaan switchen naar andere dagen en een periode van 9/10 dagen. Geen enkel probleem en er blijft inderdaad nog wat geld over!

Maar de kwaliteit zit hem lang niet altijd in de prijs. Zeker weten van niet, dit forum zegt al genoeg...
Je kunt aan de geboden kwaliteit weinig doen. Je kunt ook aan de prijs weinig doen. Je hebt wel invloed op je wandelfrequentie. Als je de prijs-kwaliteit niet meer in verhouding vind, dan kun je er ook voor kiezen om niet meer te wandelen of de te dure dames niet meer te bezoeken. Je kunt het geld ook uitgeven aan een heleboel andere leuke activiteiten.

Minder vaak gaan is denk ik wel een optie. Als je minder vaak gaat, dan blijft het misschien ook wat bijzonderder.

Je kunt aan de geboden kwaliteit weinig doen. Je kunt ook aan de prijs weinig doen. Je hebt wel invloed op je wandelfrequentie. Als je de prijs-kwaliteit niet meer in verhouding vind, dan kun je er ook voor kiezen om niet meer te wandelen of de te dure dames niet meer te bezoeken. Je kunt het geld ook uitgeven aan een heleboel andere leuke activiteiten.
Exact. Dames bepalen zelf hoeveel ze vragen. Doe je niks aan en het is hun goed recht. Doe wat binnen je eigen circle of influence ligt.

Ik heb een periode gehad dat de vrijdagavond de vaste wandelavond was.
Los van het geld, hier nog €150/€200/uur, ging het op enig moment vervelen dat de vrijdagavond er weer aankwam. Opknappen, alles in de plooi brengen, luchtje enz.
Ben toen ook gaan switchen naar andere dagen en een periode van 9/10 dagen. Geen enkel probleem en er blijft inderdaad nog wat geld over!
Er zijn ook dames die vanaf vrijdag t/m zondag de prijzen verhogen en dan vanaf maandag weer lager.
Dus als je de dagen gaat afwisselen ben je ook daar nog goedkoper uit!

Terug
Bovenaan Onderaan