Johnny Walk
Meubelstuk
Het is per persoon en situatie anders, je hebt nog meer ongemanierde 50 euro klanten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus je valt er wel op. Maar goed, dat wisten we al van vrouwen. De potentieel lieve, zorgzame huisvaders moeten betalen voor sex.Maar ik val er niet op nee. Vind het wel boeiende mensen met soms een interressante kijk op de wereld
Dus omdat ik het interessante mensen vind, val ik er automatisch op?Dus je valt er wel op. Maar goed, dat wisten we al van vrouwen. De potentieel lieve, zorgzame huisvaders moeten betalen voor sex.
Tsja, eigenlijk bevestig je het nu opnieuw ...Dus omdat ik het interessante mensen vind, val ik er automatisch op?
Met die logica zouden hier leden die wij wua uiterlijk afschuwelijk vinden toch ook op mij moeten vallen.
Houdt toch op met me
Maar de kwaliteit zit hem lang niet altijd in de prijs. Zeker weten van niet, dit forum zegt al genoeg...maar met meer kwaliteit
Ik heb een periode gehad dat de vrijdagavond de vaste wandelavond was.Het is vast al eerder gezegd, maar ik heb geen zin om de hele draad af te speuren. Maar i.m.o. kun je die prijsverhogingen prima ondervangen door iets minder frequent te wandelen. Ikzelf ga gemiddeld om de 4-6 weken, schat ik. Wacht ik structureel een paar dagen langer met mijn volgende wandeling, dan heb ik aan het eind van het jaar minder bezoekjes afgelegd dan voorheen. Zijn dat er twee, dan scheelt dat al 300-400, waarmee ik de prijsverhoging aardig ondervang.
Ik weet dat sommige mensen veel frequenter gaan, zelfs wekelijks. Maak je daar om de 8 of 9 dagen van, dan spaar je op jaarbasis ook al flink wat uit en compenseer je voor een prijsverhoging.
Ja, je moet er een beetje discipline voor opbrengen en je moet je langer bedwingen. Maar kom, zo moeilijk is dat toch ook niet?
Je kunt aan de geboden kwaliteit weinig doen. Je kunt ook aan de prijs weinig doen. Je hebt wel invloed op je wandelfrequentie. Als je de prijs-kwaliteit niet meer in verhouding vind, dan kun je er ook voor kiezen om niet meer te wandelen of de te dure dames niet meer te bezoeken. Je kunt het geld ook uitgeven aan een heleboel andere leuke activiteiten.Maar de kwaliteit zit hem lang niet altijd in de prijs. Zeker weten van niet, dit forum zegt al genoeg...
Exact. Dames bepalen zelf hoeveel ze vragen. Doe je niks aan en het is hun goed recht. Doe wat binnen je eigen circle of influence ligt.Je kunt aan de geboden kwaliteit weinig doen. Je kunt ook aan de prijs weinig doen. Je hebt wel invloed op je wandelfrequentie. Als je de prijs-kwaliteit niet meer in verhouding vind, dan kun je er ook voor kiezen om niet meer te wandelen of de te dure dames niet meer te bezoeken. Je kunt het geld ook uitgeven aan een heleboel andere leuke activiteiten.
Je hoort altijd kwaliteit te kiezen of je nou veel of weinig wandelt, aan slecht kwaliteit heb je niets is weggegooid geld.Precies dat dus!
Minder vaak gaan... maar met meer kwaliteit!
En kwaliteit kiezen leer je ook met vallen en opstaan. Geen bonnefooibezoekjes, oriënteer je eerst.Je hoort altijd kwaliteit te kiezen of je nou veel of weinig wandelt, aan slecht kwaliteit heb je niets is weggegooid geld.
Vroeg ze eerst meer geld?Deze dame laat in elk geval weten dat ze haar prijs heeft aangepast:
Cardate
Hi geile NL man, Bezoek www.bbwsoof.com voor al mijn diensten en prijzen. Mijn diensten zijn * Cardate, * Sexdate, * Massage met happy end, * F...www.sexjobs.nl
Er zijn ook dames die vanaf vrijdag t/m zondag de prijzen verhogen en dan vanaf maandag weer lager.Ik heb een periode gehad dat de vrijdagavond de vaste wandelavond was.
Los van het geld, hier nog €150/€200/uur, ging het op enig moment vervelen dat de vrijdagavond er weer aankwam. Opknappen, alles in de plooi brengen, luchtje enz.
Ben toen ook gaan switchen naar andere dagen en een periode van 9/10 dagen. Geen enkel probleem en er blijft inderdaad nog wat geld over!