Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is helemaal niet zo zonder cd neuken. En pzc ook niet, en beffen geloof ik ook al niet.

Zo wordt het lijstje wel erg klein, en dat voor 2000€
O jawel hoor, NZC heeft ze openlijk via een bericht een tijd geleden via Insta geplaatst, op Redlights toen niet.

Zo zie je maar dat je tegenwoordig bijna niemand meer op het woord kan vertrouwen.

Edit:
Mogelijkheden zijn aangepast, zo te zien leest er iemand mee 🤪

Heb ik vorige week nog meegemaakt...hij zat op de eerste rij...na de eerste ronde de kamer uit..ben ik in een lege zaal met haar alleen doorgegaan ;)

Niet met Isabella voor alle duidelijkheid
Wat ben je toch een boef.

Isabella lijkt mij meer een type die het fijn vind, om op zijn hondjes genomen wilt worden op een kokosdeurmat, lekker voor haar knietjes ;)

Ik heb veel dames/meiden gewoon thuis bezocht..vond dat altijd wel spannend...van wat tref ik aan..en is het wel allemaal serieus..

ik zit er ook niet echt mee in mijn maag met dat voorval met dat tosti ijzer..maar 1 keer was genoeg...stel dat je er weer bent en die gast komt voor de frituurpan..nee dank je...
Nou... Een frituurtje bittergarnituurtje na de sex klinkt helemaal niet slecht!

Man man ik kom net terug uit amsterdam en wat een prijzen. Eerste dame vroeg 100 euro voor 20 min. Door de taal barriere was het niet duidelijk of het pijpen en neuken was dus overgeslagen.

Tweede vroeg 100 voor 20 min pijpen neuken. Voor 200 mocht ik 30 min blijven en ook aanraken. Vroeg of ik haar voor 100 dan niet mocht aanraken en antwoord was nee. Voor 100 mocht ik niks aanraken. Wordt toch lastig lijkt mij dus ook maar overgeslagen.

Laatste poging was een NL dame. Instap was 100 voor 30 min 200 en als ik wilde beffe minimaal 300. Op pijpen zonder ging ze niet in. Waarschijnlijk was ik dan op 400 geeindigd. Toen maar bedankt en naar huis gegaan.

Man man ik kom net terug uit amsterdam en wat een prijzen. Eerste dame vroeg 100 euro voor 20 min. Door de taal barriere was het niet duidelijk of het pijpen en neuken was dus overgeslagen.

Tweede vroeg 100 voor 20 min pijpen neuken. Voor 200 mocht ik 30 min blijven en ook aanraken. Vroeg of ik haar voor 100 dan niet mocht aanraken en antwoord was nee. Voor 100 mocht ik niks aanraken. Wordt toch lastig lijkt mij dus ook maar overgeslagen.

Laatste poging was een NL dame. Instap was 100 voor 30 min 200 en als ik wilde beffe minimaal 300. Op pijpen zonder ging ze niet in. Waarschijnlijk was ik dan op 400 geeindigd. Toen maar bedankt en naar huis gegaan.
Dat verdien je nergens. Alle dames naar de Walle

Wat een idioterie.
Alles in amsterdam is kut en voor de toeristen.
Hoeren, drugs, alles is slecht en duur.

Beter rij je effe een stukkie door, naar den haag bijvoorbeeld, waar je voor 50 een heerlijke mooie jonge meid krijgt voor 15/20 min p+n en je wel mag aanraken en zelfs op spannende plekjes...

Het zijn ook hele mooie dames op de wallen, en het is daar ook nog eens super druk logisch dat ze meer vragen.

Terug
Bovenaan Onderaan