Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En heb trouwens al meermaals gehoord van dames (in een privehuis)... dat er hoegenaamd geen lijn te trekken valt over wanneer het nu wel-of-niet druk zal zijn!
Ik hoorde een tijdje geleden dat het een stuk drukker is als het salaris net is overgemaakt (een dezer dagen dus).
En dat het vooral rustiger is bij de eerste mooie dagen in de lente, bij formule 1 en als het tropisch warm is.

Ik hoorde een tijdje geleden dat het een stuk drukker is als het salaris net is overgemaakt (een dezer dagen dus).
En dat het vooral rustiger is bij de eerste mooie dagen in de lente, bij formule 1 en als het tropisch warm is.
Dat wanneer het salaris wordt gestort klopt wel, en bij extreme hitte ga ik zelf ook niet. Alleen bij de eerste mooie lente dagen snap ik niet, waarom zou je als wandelaar dan niet willen wandelen.

Laatst bewerkt:
Dat wanneer het salaris wordt gestort klopt wel, en bij extreme hitte ga ik zelf ook niet. Alleen bij de eerste mooie lente dagen snap ik niet waarom zou je als wandelaar dan niet willen wandelen.
De theorie van de DVP was dat ze dan van de vrouw de tuin in moeten of richting een terrasje gaan.
Eigenlijk herken ik dat wel, terwijl de datum van mijn salaris totaal niet relevant is. Niet dat ik zo enorm rijk ben, maar ik zou DVP's uit mijn repertoire skippen als ik er zo voor moet schrapen.

Terug
Bovenaan Onderaan