Ik geef bij normale dates nooit presentjes.
Wil het contact juist een beetje neutraal houden. Als ik haar een kadootje zou geven en ik zie bv aan haar blik dat ze denkt: wat moet ik hier nou mee, kan het de date juist verzieken.
Alleen bij 2 dames waarvan ik hun verjaardag en smaak wist, heb ik wel eens iets kado gegeven.
Bij een daarvan had ik bewust een afspraak gemaakt tussen middernacht en twee uur 's nachts op het moment dat ze jarig ging worden, terwijl ze eigenlijk alleen afsprak tot elf uur 's avonds en ik zorgde dat ik er om 23.50 uur was.
Maar snap wel goed wat de kritische mannen hierboven bedoelen. Want als je zoiets doet ga je toch wel het schemergebied in met zo'n dame.
Kan overigens wel leuk zijn dat grijze gebied, daar niet van.....
Daarom zijn gewone bezoekjes ook precies dat voor me, gewone bezoekjes, en eigenlijk is dat ook meer hoe wandelen bedoeld is.
Dus moeten bezoekjes eigenlijk gewoon zakelijk blijven (hoewel sex natuurlijk nooit zakelijk is qua beleving), maar toch zijn er in een paar jaar tijd 4 dames geweest waarvan ik dacht: die zou als gewone vriendin ook erg ok kunnen zijn, die is grappig en/of boeiend etc.
Maar dan is het persoonlijker, een ander soort connectie.
Daarom kunnen gfe's soms ook misleidend zijn en kadootjes vergroten de kans daarop.
Er ontstaat een soort wederzijdse euforie. Bij de dame omdat ze een kadootje krijgt, bij de wandelaar omdat hij denkt de dame oprecht gelukkig te maken.
Het kadootje wat gegeven wordt, ligt eigenlijk in het verlengde van het verlangen van de man om de dvp voor zich te winnen.
Dames willen die conclusie vaak niet trekken, ze willen het zien als een losse gift, maar het is voor veel mannen toch een vorm van goodwill kopen bij zo'n dame.
Heftigste voorbeeld: Ik ken een dame die vaak filmpjes plaatst op haar what's app van activiteiten die ze met een van haar trouwste cliënten doet.
Dat is heel dubbel. Hij is super blij dat ze met hem mee naar Dubai is, zij maakt een filmpje van een chique restaurant met de skyline van Dubai omdat dat haar gewildheid op Only Fans/Instagram en onder haar klantenkring vergroot.
Als die man zich realiseerde als ze een mooie selfie maakte dat ze die foto. a la minute naar haar social media doorschoof en daarmee 50 andere klanten probeerde geil te krijgen, zou het lachen hem volgens mij snel vergaan.
Hij wil op dat moment in de gfe droom geloven, zij is toch behoorlijk berekenend bezig met haar exclusieve dvp-uitstraling.
Kadootjes kunnen prima maar zouden dan eigenlijk alleen in de privé sfeer gebruikt moeten worden.
Jij geeft iets waarvan een dame blij wordt, maar dat mag dan niets met de hoererij en geboden services te maken hebben.
Dan kan het.
Maar je wilt haar toch geen parfum geven, wat zij dan op doet bij de volgende klant die daar extra hitsig van wordt?
Maar kun je dat wel vragen? Nee, eigenlijk niet.
Daarom vind ik kadootjes en dvp-werk al snel conflicterend.
Jaaaaa, zo wordt het nog ingewikkeld ook hè.