silver horse
Wandelaar
"maak tijd vanmiddag tijdens de lunchpauze" …Jaaaaaaaa tuurlijk 'heb je tijd vanmiddag tijdens de lunchpauze?'. Moet kunnen
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"maak tijd vanmiddag tijdens de lunchpauze" …Jaaaaaaaa tuurlijk 'heb je tijd vanmiddag tijdens de lunchpauze?'. Moet kunnen
moet er een doel bij zijn ?Met als doel?
Wel mooi hoor als je dit hebt en ook kunt financieren.Er zijn wel een aantal bijkomende omstandigheden
1. We komen beiden uit een cultuur waarin het hebben/zijn van een bijvrouw geaccepteerd is
2. Ze is wel echt spectaculair zowel in uiterlijk als in persoonlijkheid. Dus voor mij echt buitencategprie.
3. We begrijpen elkaar en accepteren elkaar inclusief onvolkomenheden
Ik zal het anders formuleren. Wat probeer je ermee te bereiken, wat is de achterliggende gedachte?moet er een doel bij zijn ?
Ik zal het anders zeggen moet ik er iets mee bereiken? Buiten dat het een leuke tijd zal zijn.Ik zal het anders formuleren. Wat probeer je ermee te bereiken, wat is de achterliggende gedachte?
Van mij moet je niks. Ik probeer te begrijpen waarom collega wandelaars presentjes geven aan dvp'sIk zal het anders zeggen moet ik er iets mee bereiken? Buiten dat het een leuke tijd zal zijn.
Het is gewoon leuk om een kadootje te geven aan iemand en het toont ook aan dat je die persoon waardeert.Van mij moet je niks. Ik probeer te begrijpen waarom collega wandelaars presentjes geven aan dvp's
Maar verwacht je ook niet stiekem een betere service?Het is gewoon leuk om een kadootje te geven aan iemand en het toont ook aan dat je die persoon waardeert.
Het creëert misschien ook wel een illusie dat het meer is dan een zakelijke overeenkomst en meer een ontmoeting tussen 2 mensen die samen een leuke tijd willen hebben.
ik denk altijd : als je een GFE ervaring wil hebben moet je als klant ook zorgen voor een BFE. En een kadootje meebrengen is daarin een eerste stap.
Ik geef een presentje om de dame te bedanken voor de top service die ze mij gegeven heeft. Verder verwacht ik niets buiten een fijne tijdVan mij moet je niks. Ik probeer te begrijpen waarom collega wandelaars presentjes geven aan dvp's
Een presentje wordt gewaardeerd, dat geeft een prettige sfeer en een leukere date. Zo simpel is het. En toch ben ik niet iemand die elke keer en voor elke dame een attentie meeneemt...Van mij moet je niks. Ik probeer te begrijpen waarom collega wandelaars presentjes geven aan dvp's
Geef je ook een fooitje als het goed is? Dozen pralines circuleren denk ik , veel mensen die die krijgen , geven die zelf ook weer als geschenk.Ik geef een presentje om de dame te bedanken voor de top service die ze mij gegeven heeft. Verder verwacht ik niets buiten een fijne tijd
Ik geef niet altijd pralines hoor. Als ik echt opnoem wat ik allemaal al gekocht heb als presentjes voor de dames die ik bezocht heb wordt ik wss voor zot verklaart dus ga ik dat niet doen. Maar een fooitje geven doe ik niet.Geef je ook een fooitje als het goed is? Dozen pralines circuleren denk ik , veel mensen die die krijgen , geven die zelf ook weer als geschenk.
Kijk je wel in dat boek? Ik had laatst geld in een envelop gedaan met een kaartje er bij. Vond het eigenlijk niet fijn dat ze niet ging tellen. Een foutje maken is menselijk.7 van de 10 mensen geeft mij dat tussen een boek.
Maar die enkelingen die zo overal briefjes beginnen vissen uit broekzak, jaszak en telefoonhoesje en da dan openkreuken op tafel en dan nog eens moeten natellen luidop terwijl jij daar awkward op staat te kijken nadat je nog eens moest mompelen hoeveel het alweer precies was
Heb je nog een ritje gemaakt?Soms levert het ook nog onverwachte situaties op.
Zo gaf ik laatst de dame die aan mij, mijn nieuwe auto had verkocht, een diner bon en toen kaatste ze terug, dan moet je maar mee uit eten. Ja daar sta je dan met je mond vol tanden
Als je de dame een cadeau geeft is de seks dan beter ? Ik persoonlijk denk het niet , hoe weet je of het dan wel beter is met cadeauErvaren wandelaar weet wel wie cadeau krijgt. En wie de roe
Cadeautjes zijn geen must de ene brengt iets mee voor de dame en een andere brengt niets mee. Eigen vrije keuze uiteraard. Maar daarom zijn we niet wanhopig hèDames weten precies hoe ze wanhopige wandelarbroeders op zoek naar warmte en vriendschappelijk contact met dvps moeten bespelen. "Wat leuk een cadeau" maw kom snel weer centjes brengen
Presentjes zijn totaal overbodig in de harde en zakelijke hoerenlopers wereld.