Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik breng altijd een presentje mee: "Moi"!
Same here. Of een flesje drank. Ik snap de ballen van kerels die per se lingerie willen meezeulen (koopt een vrouw toch beter zelf). Mss eens lekker samen eten of saunaatje doen lijkt me ook nuttig. Maar om als een Geile "kerstman" met een hoop cadeaus toe te komen lijkt me gewoon wat zielig.

Ik kom nooit met lege handen bij een dame aan, geef haar een leuke attentie. Deze week afspraak met een dame, die in app liet weten een bos bloemen wel leuk te vinden. Geven jullie attenties? Laatste keer een witte roos aan een Meesteres gegeven, zij was er blij mee, kreeg volgende dag foto via de app dat de roos in haar woonkamer stond.

Een kleine attentie , vooral gekoppeld aan zaken die je kunt weten als je luisterd, valt in de smaak meestal.. Een kaartje , met tekst kan meer impact hebben dan een fles wijn van 50 euro oid .
Je betaald al geld, dat klopt, maar een attentie geef je voor het extra kado wat jij ook krijgt, de (ja eens voor een stuk betaald) aandacht en soms ook de oprechte interesse van een dame.
Een attentie moet geen verplichte verwachting zijn om langer te kunnen blijven oid, maar het kan zomaar zijn dat bij een volgende bezoekje je iets extra's krijgt in welke vorm dan ook. Voor mij is een teken van dankbaarheid waardevol.
Een dame na een aantal bezoekjes fooi geven en de keer er op weer (meestal 20 of 50) om elke keer dan een "kille" oh bedankt te krijgen is minder fijn. En als je dan al 3 of 4 x fooien hebt gegeven moeilijk doen als het bezoekje 5 min langer duurde en dus extra geld vragen dan voel ik me een wandelende geldzak 😅 en voel je ook dat een band opvouwen gewoon niet lukt. helaas..

Een kleine attentie , vooral gekoppeld aan zaken die je kunt weten als je luisterd, valt in de smaak meestal.. Een kaartje , met tekst kan meer impact hebben dan een fles wijn van 50 euro oid .
Je betaald al geld, dat klopt, maar een attentie geef je voor het extra kado wat jij ook krijgt, de (ja eens voor een stuk betaald) aandacht en soms ook de oprechte interesse van een dame.
Een attentie moet geen verplichte verwachting zijn om langer te kunnen blijven oid, maar het kan zomaar zijn dat bij een volgende bezoekje je iets extra's krijgt in welke vorm dan ook. Voor mij is een teken van dankbaarheid waardevol.
Een dame na een aantal bezoekjes fooi geven en de keer er op weer (meestal 20 of 50) om elke keer dan een "kille" oh bedankt te krijgen is minder fijn. En als je dan al 3 of 4 x fooien hebt gegeven moeilijk doen als het bezoekje 5 min langer duurde en dus extra geld vragen dan voel ik me een wandelende geldzak 😅 en voel je ook dat een band opvouwen gewoon niet lukt. helaas..
Ik breng altijd een presentje mee durf mij soms wel eens laten gaan daarin. Maar dat is mijn zaak. Ook altijd een kaartje met een persoonlijke boodschap van mij voor de dame in kwestie. Wat ze wel leuk vindt . En wat ik ook doe is koken voor een dame want niet vergeten liefde van de vrouw gaat door de maag.

Uhm.. even een stomme vraag maarre.. stuur je dat kaartje dan op, of geef je het haar ter plekke?
En wat voor kaartjes zijn het eigenlijk? Verjaardag oid?
Nee ik neem die kaartjes mee en geef dat persoonlijk aan haar. Dat kan gaan van kaartjes met een dank je wel op tot ….. verder geef ik geen details want dat is iets wat ik persoonlijk hou tussen mij en de dame

Dit kaartje is mooi
Dit kaartje is fijn
Dit kaartje is waardevoller
Dan een goede fles wijn

Als zij een presentje voor mij meeneemt, dan koester ik dat altijd heel erg.. 🥰
Natuurlijk zoiets moet je koesteren het gebeurt ook niet vaak denk ik dat een dame een presentje mee voor de wandelaar 🤭dat hoeft ook niet hoor want je krijgt zoveel meer op een date en dat heeft niets te maken met het feit dat je een presentje meebrengt. De dame verwacht dit ook niet. Ik zelf heb nu al enkele keren ook een boeketje bloemen meegenomen op date dat geeft ook een super gevoel aan de dame. Ook indien de dame kinderen heeft zal ik die zeker ook niet vergeten hoor want ik denk wel dat de dame het leuk vindt dat je de kindjes niet vergeten zou. ( spreek uit mijn eigen ervaring) Ik kom zelf ook niet graag enkel naar een date met enkel de centen af dat zou mij een zeer lastig gevoel geven.

Laatst bewerkt:
Ik kom zelf ook niet graag enkel naar een date met enkel de centen af dat zou mij een zeer lastig gevoel geven.

Weet je wat mij altijd een lastig gevoel geeft; kom ik ergens aan te gast, krijg ik niks van al die hier genoemde lekkerneijen aangeboden...vaak geen eens drinken, maar zeg je zoeits tegen iemand; van je bent echt een waardeloze gastheer of -vrouw :D of besluit je zelf maar wat mee te nemen om iig nog iets binnen te krijgen ;)

Laatst bewerkt:
Weet je wat mij altijd een lastig gevoel geeft; kom ik ergens aan te gast, krijg ik niks van al die hier genoemde lekkerneijen aangeboden...maarja zeg je zoeits tegen iemand; van je bent echt een waardeloze gastheer of -vrouw :D of besluit je zelf maar wat mee te nemen om iig nog iets binnen te krijgen ;)
Nee totaal niet wat ik voor een dame zelf kook mag ze van mij meenemen naar huis en is voor haar alleen. Ik vindt het zalig om te zien dat de dame er van geniet en ze zich gewaardeerd voelt en wat de dame mij dan daar voor terug geeft op een date is zalig. En dan met een zeer goed gevoel weer naar huis en wachten tot er een vervolg date aankomt 😍

Laatst bewerkt:
Weet je wat mij altijd een lastig gevoel geeft; kom ik ergens aan te gast, krijg ik niks van al die hier genoemde lekkerneijen aangeboden...maarja zeg je zoeits tegen iemand; van je bent echt een waardeloze gastheer of -vrouw :D of besluit je zelf maar wat mee te nemen om iig nog iets binnen te krijgen ;)
Misschien moet je zelf het goede voorbeeld geven 😇? Doen ze het dan nog niet zou ik het vragen. 'Zeg als dessert, hebben jullie nog iets lekkers in huis of zijn we op dieet?' 🫣

Terug
Bovenaan Onderaan