Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wmb. moet een cadeau of fooi gewoon iets bijzonders en enigsinds verrassends zijn en niet routinematig. Dan wordt het idd. door de dame verwacht en sta je op eens met 1:0 achter als je een klant zonder cadeau bent.

Wmb. moet een cadeau of fooi gewoon iets bijzonders en enigsinds verrassends zijn en niet routinematig. Dan wordt het idd. door de dame verwacht en sta je op eens met 1:0 achter als je een klant zonder cadeau bent.
Dit dus inderdaad. Ik ben nooit goed in het geven van cadeau's geweest. Krijg ze trouwens ook niet graag. Als ik wat meebreng naar een dvp ben ik bang dat het een kunstje wordt, waar ze dwars doorheen kijkt. Dus ik doe het niet maar vind het leuk te lezen dat er anderen zijn, die dit wel doen en bij wie het waarschijnlijk gewoon past.

De laatste keer chocolade meegenomen, werd wel gewaardeerd.

Heb ook wel eens een bodycreme gekocht voor een dame. Was haar favoriet en ik vond hem zalig ruiken. Ook prettig om haar mee in te smeren trouwens.:p
Bubbels vind ik moeilijk. Drink zelf namelijk niet. Wellicht een keer een rose, kan ze die mee naar huis nemen. Want ik zou niet weten hoe ik op mijn werk, mijn vaste vertrekpunt, moet verklaren waarom er een rose in de koelkast ligt.

Tja, wat je geeft is afhankelijk van hoe ik de Dame inschat. Parfum, chocolade en degelijk worden altijd gewaardeerd. En ze zijn meestal zeer verrast als je hun verjaardag vereerd met een presentje.

En indirect jezelf verwennen is ook een kunst. Sexy kleding geven als een catsuit, lingerie, etcetera. Ik raad het aan om dat te doen.

Tja, wat je geeft is afhankelijk van hoe ik de Dame inschat. Parfum, chocolade en degelijk worden altijd gewaardeerd. En ze zijn meestal zeer verrast als je hun verjaardag vereerd met een presentje.

En indirect jezelf verwennen is ook een kunst. Sexy kleding geven als een catsuit, lingerie, etcetera. Ik raad het aan om dat te doen.
Als je leuke ervaringen hebt met sexy lingerie cadeau doen... zou ik dat graag horen op:

Lingerie kopen voor je favoriete dame

Krijgen jullie ook wel zelf iets van een DVP ?
Ik heb een keer een boodschappentas diepgevroren vlees en vleeswaren gehad .
Afkomstig van de maaltijdservice voor "mensen in problemen" waar de dame als vrijwiligster helpt.
Echt iets terug gekregen in vorm van geschenk nog niet. Maar wel langere tijd, andere prijs. Wel van 1 dame steun en hulp bij iets, waar ze anders ook geld voor vraagt. Als ik dat moest omrekenen, ga ik zo goed als gratis bij haar.

Ik krijg regelmatig chocolade en wijn aangeboden. Op één of andere manier hebben de dames dat in overvloed beschikbaar en willen ze al dat spul graag kwijt.
Ik heb ooit een keer een bak met aquariumvissen meegenomen voor een dame die zei dat haar zoontje dat zo mooi vond
Staan die toevallig ook bij jou?

Ik heb ooit een keer een bak met aquariumvissen meegenomen voor een dame die zei dat haar zoontje dat zo mooi vond
Staan die toevallig ook bij jou?
Nee, maar ik heb best interesse. Bij welke dame moet ik zijn?

Maar zonder gekheid, serieus met regelmaat wijn of chocolade gekregen en ik zal vast niet de enige zijn.
Zeker dames die weer terug naar huis moeten vliegen kunnen niet alles meenemen en snoepen zijn sommige dames toch voorzichtig mee.

Nee, maar ik heb best interesse. Bij welke dame moet ik zijn?

Maar zonder gekheid, serieus met regelmaat wijn of chocolade gekregen en ik zal vast niet de enige zijn.
Zeker dames die weer terug naar huis moeten vliegen kunnen niet alles meenemen en snoepen zijn sommige dames toch voorzichtig mee.
Niet iedereen houd van wijn natuurlijk , en van chocolade kom je makkelijk een paar pondjes aan ,DVP's hebben een beroep waarbij ze in eerste instantie op hun uiterlijk geselecteerd worden en zullen dus wat meer op hun gewicht letten dan de gemiddelde vrouw en bovendien vaker zulke dingetjes krijgen dan iemand die bij een administratiekantoor de telefoon opneemt of zo
Weigeren staat onbeleefd dus dan doen ze jou er maar een plezier mee

Ik neem eigenlijk nooit bewust iets mee, sowieso bezoek ik een DVP als ik geil ben. ik maak geen afspraken dagen van te voren.. hooguit 1 a 2 uur van te voren.
Maar ik heb wel eens chocolade ofzo aangeboden die ik toevallig bij me had toen ik op de wallen was en bij een dame naar binnen ging.

Terug
Bovenaan Onderaan