Arthur Martin
Stamgast
Om niet te zeggen de meeste wandelaarsHet zou kunnen zijn dat er aandacht is gezocht, maar eigenlijk doet iedereen dit die een berichtje schrijft.
toast : op FL, onze wandelbroeder !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOm niet te zeggen de meeste wandelaarsHet zou kunnen zijn dat er aandacht is gezocht, maar eigenlijk doet iedereen dit die een berichtje schrijft.
Koffie drinken en verhalen uitwisselen. Kan me voorstellen dat dvps welke leuke verhalen te vertellen hebben over rare klanten/leuke klanten…
Absoluut. En soms negeer ik ook nog wel.. maar vaak denk ik.. ach boeiendHet zou kunnen zijn dat er aandacht is gezocht, maar eigenlijk doet iedereen dit die een berichtje schrijft. Wil je niet dat het wordt gelezen schrijf het dan op een briefje naast je laptop en laat het daar liggen.
Dat vrijwel iedereen hier totaal obsessief met tranen van verdriet dan wel verontwaardiging op het onderwerp springt is niet de schuld van voorheen-Forumlurker maar van al die mensen met opgekropte gevoelens die ze kwijt moeten omdat ze anders ontploffen toch?
Ja hoor @Gioola reken jij lekker iemand af op het aantal recensies. Er zijn veel meer topics om wat in te schrijven, niet alleen recensies. Wie ben jij dan om daarover te oordelen?Nog zo'n overweldigend aantal recensies. Hint…
Ik heb er weinig en schrijf ze zelf niet. Wat moet deze dvp bij een andere dvp?
Ja hoor @Gioola reken jij lekker iemand af op het aantal recensies. Er zijn veel meer topics om wat in te schrijven, niet alleen recensies. Wie ben jij dan om daarover te oordelen?
Ik denk al lurker als dit spannends leest dat hij spijt heeft
Je zou een opiniepeiling kunnen uitvoeren. Ik gok op 'leuke vrouw ontmoet'En nu weten we nog altijd niet waarom @ForumLurker de pijp aan Maarten geeft......
Dat hoop ik voor hem.Je zou een opiniepeiling kunnen uitvoeren. Ik gok op 'leuke vrouw ontmoet'
In dat geval zal het een kwestie van tijd zijn voordat we "forumlurker 2" kunnen verwelkomen.Je zou een opiniepeiling kunnen uitvoeren. Ik gok op 'leuke vrouw ontmoet'
Joh die is voor het weekend weer terugEn nu weten we nog altijd niet waarom @ForumLurker de pijp aan Maarten geeft......
jammer ik mocht je input altijd wel graag lezenLaat het bekend zijn dat eenieder die na deze post met mijn naam spreekt niet de ware ForumLurker zal zijn.
Ik stop.
Het ga jullie goed.
De enige, echte
ForumLurker.
Dat is wel een feit. Take care @ForumLurker, blijf wie je bent man je bent een aangenaam iemandNou ja, 2 dingen.
1. Hij was erg actief hier, als hij niks had gezegd had gegarandeerd een keer iemand gevraagd "hey heb ForumLurker al een tijdje niet meer gezien, waar is die gebleven?". Prima dat we nu wat weten.
2. Uit z'n post maak ik op dat hij bang is dat iemand zich als hem voor gaat doen. Geen idee of die angst reëel is, maar door deze post dekt hij zich in elk geval in.
Proficiat.
Ik heb daadwerkelijk een paar briefjes bij mijn pc liggen die alleen voor mezelf bestemd zijn, daar staan doelstellingen op.Het zou kunnen zijn dat er aandacht is gezocht, maar eigenlijk doet iedereen dit die een berichtje schrijft. Wil je niet dat het wordt gelezen schrijf het dan op een briefje naast je laptop en laat het daar liggen.
Ik heb daadwerkelijk een paar briefjes bij mijn pc liggen die alleen voor mezelf bestemd zijn, daar staan doelstellingen op.
Niks ervanDoelstelling 1. Minder op hoerenfora.
Nee hoor, daarom staat de ledenteller ook maar op 18k terwijl het nieuwste lid @Tim007 lidnummer 20907 is.Dus al die voormalige leden tellen nog steeds mee in het aantal leden hier.
Is daar geen andere oplossing voor zodat het nummer weer opnieuw uitgegeven kan worden?
Ahhh super. Dat is nog beter!Nee hoor, daarom staat de ledenteller ook maar op 18k terwijl het nieuwste lid @Tim007 lidnummer 20907 is.
Alleen actieve accounts tellen mee in de telling.