Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee ik ga vandaag de hele dag liggen janken op de bank,kom op zeg, zullen we er een dag van nationale rouw van makenDit is niet om te lachen CUMCUM. Serieuze kwestie
Ik hoor het niet maar ik zie het welHoor je mij lachenmaar hij is nog niet weg. En wie weet komt hij terug,er zijn hier meer Heintje Davids
Misschien heeft hij een jong mokkeltje getroffen die nog wel een tennisbal door een tuinslang kan zuigen..nou dan was ik ook weg hierPositief denken: misschien heeft hij de vrouw van zijn leven tegengekomen en heeft hij geen behoefte meer aan dit forum
Gezien de vele intense emoties die het losmaakt vind ik het duidelijk dat de aankondiging heel veel gevoelige snaren raakt dus leeft er sterke behoefte aan zo'n bericht, dat iemand niet zomaar 'verdwijnt'.waarom aankondigen dat je stopt,
Duurt een dag voordat dat zichtbaar wordt volgens mijWeer eentje die aandacht nodig heeft.. sodeknetters!
En vervolgens account gewoon NOG niet opgezegd....
nou toedels
Oké, dat zou de hele situatie veranderenMisschien heeft hij een jong mokkeltje getroffen die nog wel een tennisbal door een tuinslang kan zuigen..nou dan was ik ook weg hier
Gezien de vele intense emoties die het losmaakt vind ik het duidelijk dat de aankondiging heel veel gevoelige snaren raakt dus leeft er sterke behoefte aan zo'n bericht, dat iemand niet zomaar 'verdwijnt'.
Als iemand serieus issues heeft moet deze persoon serieus hulp zoeken en zich sowieso niet afhankelijk maken van een anoniem forum.Oké, dat zou de hele situatie veranderen
Er is kennelijk een dringende behoefte bij de deelnemers hier om er aandacht aan te besteden.zo kun je het ook zien, ik zie het meer als aandachttrekkerij en hopend op post dat hij moet blijven
Indien nodig dan is professionele hulp zoeken aan te raden ja. Geen idee wat betreft zijn afhankelijkheid van het forum, zou kunnenAls iemand serieus issues heeft moet deze persoon serieus hulp zoeken en zich sowieso niet afhankelijk maken van een anoniem forum.
Hij zelf had aan een berichtje genoeg, heel nuchter en gezond. Ik denk dat de anderen met z'n allen hulp moeten zoeken omdat we/ze zo hevig van de leg raken, alle werk laten vallen en onze fantasie op hol laten slaan in de reacties.Indien nodig dan is professionele hulp zoeken aan te raden ja. Geen idee wat betreft zijn afhankelijkheid van het forum, zou kunnen
Is er een dokter in de zaalIndien nodig dan is professionele hulp zoeken aan te raden ja. Geen idee wat betreft zijn afhankelijkheid van het forum, zou kunnen
Het "lijkt" maar er is dus maar heel weinig nodig om een storm aan hevige emoties los te maken ;-)Nu lijkt het hengelen naar smeekbedes om te blijven.
RollenspelIs er een dokter in de zaal
Nou ja, 2 dingen.
1. Hij was erg actief hier, als hij niks had gezegd had gegarandeerd een keer iemand gevraagd "hey heb ForumLurker al een tijdje niet meer gezien, waar is die gebleven?". Prima dat we nu wat weten.
2. Uit z'n post maak ik op dat hij bang is dat iemand zich als hem voor gaat doen. Geen idee of die angst reëel is, maar door deze post dekt hij zich in elk geval in.
Dat is nogal sterk uitgedrukt. Ik bespeur enkel enige irritatie bij sommigen en een verdedigende reflex bij anderen.Het "lijkt" maar er is dus maar heel weinig nodig om een storm aan hevige emoties los te maken ;-)
Een GFE ;-)
Ik waardeer de bijdrages van @ForumLurker en ook dat hij zich kwetsbaar durft op te stellen, maar om nou een topic te openen om te melden dat je je weg gaat vind ik nogal vreemd. Maar dit is niet de eerste keer dat hij dat doet.Het komt nogal pretentieus over om zelf een draadje te starten ivm je weggaan
Geloof ik niks van. Het feit dat je er ook nog wat over kwijt moet bewijst hoezeer het je aan het hart gaat en hoe graag je daar even alle aandacht op wil vestigen.Eerlijk gezegd had ik nog nooit van hem gehoord, maar hij lijkt het doen voorkomen alsof hij de koning van dit forum is. Voor iedereen die hem gaat missen is dit misschien een goed topic, maar voor mij is het geen gemis.
Dat is wat ik precies bedoel, al zeg ik het gekscherend.Eigenlijk wordt een non-issue hier opgeblazen.
Laat je dikke duim amputeren, dit is geen hint maar misschien word je dan geloofd.Nog zo'n overweldigend aantal recensies. Hint…
Nooit gehoord van de enige en echte lurkerEerlijk gezegd had ik nog nooit van hem gehoord, maar hij lijkt het doen voorkomen alsof hij de koning van dit forum is. Voor iedereen die hem gaat missen is dit misschien een goed topic, maar voor mij is het geen gemis.
Kortom aandachtstrekker.... beetje bipolar misschien?Ik waardeer de bijdrages van @ForumLurker en ook dat hij zich kwetsbaar durft op te stellen, maar om nou een topic te openen om te melden dat je je weg gaat vind ik nogal vreemd. Maar dit is niet de eerste keer dat hij dat doet.