- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/591008-pim
- Totale kosten (in euro)
- €75
Pim is een hele mooie Thaise prinses. Ze is zeer slank met mooie volle borsten die perfect zijn voor een b2b massage. En zoals alle dames bij MTT is ze ook erg lief en vriendelijk en ze luisterde goed naar mijn wensen. Ze heeft een paar spieren waar ik last van had goed behandeld met haar onderarmen en ellebogen. Aan de achterkant werd ook wat geteased. En na het omdraaien was er nog ruim tijd voor een fijne afronding. Hier heb ik aangegeven dat ik een liefhebber ben van edgen. Maar het verbaast me altijd dat ik bij de meeste (ook ervaren) dames moet uitleggen wat dat inhoudt. Maar ik wil ze het graag allemaal leren bij MTT. En Pim deed het met plezier
MTT heeft er weer een pareltje bij. Naast de goede sfeer daar is de hygiëne ook goed op orde. Voordat ik de douche uitstapte legde Pim netjes een schoon matje voor me neer.
En zoals altijd werd er in de wandelgangen weer heel zorgvuldig met de gordijnen gewerkt om te voorkomen dat klanten elkaar kunnen zien. Het was echt weer top!
MTT heeft er weer een pareltje bij. Naast de goede sfeer daar is de hygiëne ook goed op orde. Voordat ik de douche uitstapte legde Pim netjes een schoon matje voor me neer.
En zoals altijd werd er in de wandelgangen weer heel zorgvuldig met de gordijnen gewerkt om te voorkomen dat klanten elkaar kunnen zien. Het was echt weer top!