Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er al een topic over de dame op de villa tinto 1 ? In de dag . Laast had ze een topje aan waar haar tegels mooi in te zien waren . Of iemand haar al bezocht ?

Wat leerde me een uitzonderlijke dagwandeling in skw?
Je vindt (ondanks het opvallend beperktere aanbod) steeds waar je voorkeur naar uit gaat. Zo kon ik na 1 toertje al een aantal meisjes in mijn geheugen nestelen waar ik even opzij voor keek.
VT 1 Crystal // SS 19/2 skinny meisje // SS6/4 Alexandra die dubbele shifts werkt // VT 26 skinny dame'tje
De 2 dames die hoog op mijn lijstje stonden, bleken langere tijd bezet: Amanda VT 3 en VT 11 blondje Nicole.
Neen, echt niets mis met de dagshift ondanks het gezeur van enkelen.

's Avonds laat de avondshift met plezier bewandeld waar enkele nieuwe meisjes hun intrek namen. SS 32/3 stond een nieuwtje die Isabella's pand overnam en mijn aandacht trok vanwege haar mooie snoetje. Buiten de gekende toppers (voor mij dan toch, ieder zijn voorkeur) stond het gebrilde meisje thv VGL 8/1 die voorheen VGL 14/1 en nadien ergens einde SS bemande. Mooie dame!

Het mag dan langere tijd opmerkelijk kalmer overkomen in het straatbeeld, niks mis met het aanbod.

Terug
Bovenaan Onderaan