Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met de dame achter VVR 7/2? Ze heeft zwart haar en draagt altijd sexy witte lingerie. Ze staat er al jaren, maar ik kan geen recensies vinden. Ze lacht nooit, kijkt eerder nors en is zelden bezet.
Ik heb haar zelf nooit bezocht, maar heb eens een wandelaar tegen een paar kameraden horen zeggen dat ze een prima service geeft.
Ik zie haar toch wel eens lachen, maar inderdaad lang niet altijd. Ze is wel regelmatig bezet. Vanmiddag ook iemand binnen zien stappen die ook lang binnen bleef.

Het is voor me zelf al bijna 10 jaar geleden dat ik op oud en nieuw nog eens in antwerpen was " waar is de tijd naar toe gevlogen"
uit gazet van antwerpen

Café D'Anvers heropent als Club Traum op oudejaarsavond

Antwerpen-
Wie zin heeft om nog eens te gaan dansen in het vroegere Café D'Anvers, moet daar niet meer zo lang op wachten. U kan er zelfs het nieuwe jaar gaan inzetten.
Bron: ATV

Eerder kon u al op ATV zien dat er een nieuw, tijdelijk concept komt in het pand in het Schipperskwartier. Club Traum zou normaal de deuren openen op 11 januari. De goesting om op die plek nog eens te feesten, was duidelijk groot. Want alle tickets waren in een mum van tijd uitverkocht. Daarom besliste de uitbater om al vroeger de deuren te openen, meer bepaald dus op oudejaarsavond. Tickets daarvoor zijn vanaf komende week te koop.

Het is voor me zelf al bijna 10 jaar geleden dat ik op oud en nieuw nog eens in antwerpen was " waar is de tijd naar toe gevlogen"
uit gazet van antwerpen

Café D'Anvers heropent als Club Traum op oudejaarsavond

Antwerpen-
Wie zin heeft om nog eens te gaan dansen in het vroegere Café D'Anvers, moet daar niet meer zo lang op wachten. U kan er zelfs het nieuwe jaar gaan inzetten.
Bron: ATV

Eerder kon u al op ATV zien dat er een nieuw, tijdelijk concept komt in het pand in het Schipperskwartier. Club Traum zou normaal de deuren openen op 11 januari. De goesting om op die plek nog eens te feesten, was duidelijk groot. Want alle tickets waren in een mum van tijd uitverkocht. Daarom besliste de uitbater om al vroeger de deuren te openen, meer bepaald dus op oudejaarsavond. Tickets daarvoor zijn vanaf komende week te koop.
SKW dient om te neuken en niet om te dansen😂😂😂😂😂

Terug
Bovenaan Onderaan