Recensie Pim, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robtopdrop

Stamgast
Forumpionier
342
03/07/21
257
13
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/591008-pim
Totale kosten (in euro)
€75
Pim is een hele mooie Thaise prinses. Ze is zeer slank met mooie volle borsten die perfect zijn voor een b2b massage. En zoals alle dames bij MTT is ze ook erg lief en vriendelijk en ze luisterde goed naar mijn wensen. Ze heeft een paar spieren waar ik last van had goed behandeld met haar onderarmen en ellebogen. Aan de achterkant werd ook wat geteased. En na het omdraaien was er nog ruim tijd voor een fijne afronding. Hier heb ik aangegeven dat ik een liefhebber ben van edgen. Maar het verbaast me altijd dat ik bij de meeste (ook ervaren) dames moet uitleggen wat dat inhoudt. Maar ik wil ze het graag allemaal leren bij MTT. En Pim deed het met plezier :)
MTT heeft er weer een pareltje bij. Naast de goede sfeer daar is de hygiëne ook goed op orde. Voordat ik de douche uitstapte legde Pim netjes een schoon matje voor me neer.
En zoals altijd werd er in de wandelgangen weer heel zorgvuldig met de gordijnen gewerkt om te voorkomen dat klanten elkaar kunnen zien. Het was echt weer top!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/591008-pim
Totale kosten (in euro)
80 +20 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben een maand geleden ook bij Pim langs geweest. Ik keek al een tijdje op hun kinky pagina en zag dat pin vrij nieuw was. Toen ben ik maar eens langsgeweest voor een lekkere massage.

Toen ik aanbelde stond ze al klaar omdat ik door de drukte wat verder weg moest parkeren. Op de kamer eerst natuurlijk alle financiële zaken geregeld (ze vroeg of ik extras wilde maar deze heb ik niet gekozen) hierna ben ik even gaan douchen terwijl Pim iets te drinken pakte voor mij.
Na het douchen kon het feest beginnen op het matras waar ze lekker over me heen kwam geleiden. Ze heeft hier en daar wat geteased terwijl we het hadden over haar werk. Haar Nederlands is nog niet super maar het is leuk om te oefenen met haar. Hierna omgedraaid waar ze verder ging met glijden tot ik handmatig drie keer klaar kwam in een minuut (dat gebeurd bij mij af en toe). Ze wou jammer genoeg niet omdraaien zodat ik haar poesje kon bekijken zonder dat ik voor extras ging maar volgens mij was dit een miscommunicatie en ze dacht dat ik haar wou beffen. Omdat we nog wat tijd overhadden heeft ze me nog verder gemasseerd tot ik weer kon douchen en we elkaar gedag zeiden.
Pim is een leuke meid en ik ga zeker nog een keer terug.
 
Ik ben een maand geleden ook bij Pim langs geweest. Ik keek al een tijdje op hun kinky pagina en zag dat pin vrij nieuw was. Toen ben ik maar eens langsgeweest voor een lekkere massage.

Toen ik aanbelde stond ze al klaar omdat ik door de drukte wat verder weg moest parkeren. Op de kamer eerst natuurlijk alle financiële zaken geregeld (ze vroeg of ik extras wilde maar deze heb ik niet gekozen) hierna ben ik even gaan douchen terwijl Pim iets te drinken pakte voor mij.
Na het douchen kon het feest beginnen op het matras waar ze lekker over me heen kwam geleiden. Ze heeft hier en daar wat geteased terwijl we het hadden over haar werk. Haar Nederlands is nog niet super maar het is leuk om te oefenen met haar. Hierna omgedraaid waar ze verder ging met glijden tot ik handmatig drie keer klaar kwam in een minuut (dat gebeurd bij mij af en toe). Ze wou jammer genoeg niet omdraaien zodat ik haar poesje kon bekijken zonder dat ik voor extras ging maar volgens mij was dit een miscommunicatie en ze dacht dat ik haar wou beffen. Omdat we nog wat tijd overhadden heeft ze me nog verder gemasseerd tot ik weer kon douchen en we elkaar gedag zeiden.
Pim is een leuke meid en ik ga zeker nog een keer terug.
Leuk dat je haar fooi hebt gegeven, doe ik ook meestal. Maar je weet dus nog steeds niet hoe haar poesje eruit ziet begrijp ik..? 😂
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/591008-pim
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame geweest.. leuk poppetje.. mooie ogen en leuke lach.. redelijk nieuw volgens mij.. boven was alles perfect in orde.. netjes en schoon.. gekozen voor extra's.. al met al een goed begin van het weekend..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/591008-pim
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een week geleden deze voor mij nieuwe dame bezocht, omdat Satang niet beschikbaar was. Grote nepborsten is niet mijn ding, maar verder leek het een aardige dame, jong en slank. De borsten bleken ook niet zo hard als die van Jasmin bijvoorbeeld, maar nog steeds wel flinke siliconen tieten, waarom doen die dames dat toch? Verder een lieve dame, wel echt wat ouder dan in de recensies en op de website staat, als je goed onder haar make-up kijkt. Heb het op 30-35 gehouden, maar zou mij niets verbazen als het eigenlijk aan de achterkant van de 30 zit. Echt heel slank en strak verder, dat wel. Praat een prima woordje Nederlands, soms wel een beetje aparte communicatie vond ik met wat gekke vragen tussendoor. Probeert heel vriendelijk te zijn, maar voelde ook een beetje gemaakt. Massage was vrij matig, maar omdat ik al aan het begin om extra had gevraagd duurde dat niet te lang en vroeg ze na wat teasen aan het einde om om te draaien. Zoenen kon helemaal niet, maar haar kleine, kale poesje likken mocht wel (zeker geen grote schaamlippen) en ik kon ook lekker met mijn vingers en tong in haar frisse kutje. Ik vroeg me af of ze het echt lekker vond, echt nat werd ze niet en beetje kreunen klonk niet gemeend. Pijpen met condoom was daarna ook matig. De sex was wel goed, en kon ook best stevig doorneuken, ook al is haar kutje echt krap. Na neuken in een paar standjes en klaarkomen heeft zij de tijd vol gemaakt met massage, ook dat was netjes. Al met al gemengde gevoelens en denk ik toch geen herhalingsgevaar.
 
Een week geleden deze voor mij nieuwe dame bezocht, omdat Satang niet beschikbaar was. Grote nepborsten is niet mijn ding, maar verder leek het een aardige dame, jong en slank. De borsten bleken ook niet zo hard als die van Jasmin bijvoorbeeld, maar nog steeds wel flinke siliconen tieten, waarom doen die dames dat toch? Verder een lieve dame, wel echt wat ouder dan in de recensies en op de website staat, als je goed onder haar make-up kijkt. Heb het op 30-35 gehouden, maar zou mij niets verbazen als het eigenlijk aan de achterkant van de 30 zit. Echt heel slank en strak verder, dat wel. Praat een prima woordje Nederlands, soms wel een beetje aparte communicatie vond ik met wat gekke vragen tussendoor. Probeert heel vriendelijk te zijn, maar voelde ook een beetje gemaakt. Massage was vrij matig, maar omdat ik al aan het begin om extra had gevraagd duurde dat niet te lang en vroeg ze na wat teasen aan het einde om om te draaien. Zoenen kon helemaal niet, maar haar kleine, kale poesje likken mocht wel (zeker geen grote schaamlippen) en ik kon ook lekker met mijn vingers en tong in haar frisse kutje. Ik vroeg me af of ze het echt lekker vond, echt nat werd ze niet en beetje kreunen klonk niet gemeend. Pijpen met condoom was daarna ook matig. De sex was wel goed, en kon ook best stevig doorneuken, ook al is haar kutje echt krap. Na neuken in een paar standjes en klaarkomen heeft zij de tijd vol gemaakt met massage, ook dat was netjes. Al met al gemengde gevoelens en denk ik toch geen herhalingsgevaar.
Prima recensie, hoor.
Precies alle voor's en tegen's benoemd zoals je het beleefd hebt.
Daar kan ik iets mee. 👍🏻👍🏻👍🏻
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na een intiemloze afspraak met Satang toch maar eens mijn horizon verbreed. Helaas was de date met Pim niet wat ik er van verwachte. Ze is qua uiterlijk niet echt mijn ding. (Te) Veel makeup en de vorm van haar gezicht, en ik houd wat van een rondere billen. Pim heeft kleine billen.
Ik wilde perse neuken, maar volgende keer maar even afwachten hoe de massage opbouwt. Want we me echt stoort en voor mij een mega afknapper is, is overdreven gekreun. Bij het eerste of geringste meteen overdreven nephijgen enkreunen, doe even normaal! Echt totaal niet erotisch. Of ze heeft nog nooit een echte relatie gehad of een vent die dit blijkbaar nodig heeft voor zijn ego, maar het sloeg echt nergens op.
Kortom geen klik
 
Na een intiemloze afspraak met Satang toch maar eens mijn horizon verbreed. Helaas was de date met Pim niet wat ik er van verwachte. Ze is qua uiterlijk niet echt mijn ding. (Te) Veel makeup en de vorm van haar gezicht, en ik houd wat van een rondere billen. Pim heeft kleine billen.
Ik wilde perse neuken, maar volgende keer maar even afwachten hoe de massage opbouwt. Want we me echt stoort en voor mij een mega afknapper is, is overdreven gekreun. Bij het eerste of geringste meteen overdreven nephijgen enkreunen, doe even normaal! Echt totaal niet erotisch. Of ze heeft nog nooit een echte relatie gehad of een vent die dit blijkbaar nodig heeft voor zijn ego, maar het sloeg echt nergens op.
Kortom geen klik
Toch interessant hoe smaken verschillen. Ik heb haar een keer ontmoet en vond haar wel aantrekkelijk. Maar waar je op af knapt geldt denk ik wel voor iedereen. voor mij voldoende reden om niet voor extras te gaan bij haar. Waarschijnlijk is ze zo bij klanten en denkt ze er niet eens bij na en gaat op de auto piloot.
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan