Nou, ik ben een aantal dagen ook bij Valentina geweest. Nu in het centrum van Rotterdam.
Ik zat al een hele tijd te geilen op haar foto's, want ja, bimbos zijn mijn ding. En nu dus maar de stoute schoenen aangetrokken en een afspraakje gemaakt, dat overigens via whatsapp heel soepeltjes ging. Even ter verificatie een video belletje gedaan waarin ik haar lichaam al zag en ik heb daardoor dus ook een boete te pakken voor te hard rijden, want holy shit wat een heerlijk ding.
Aangekomen bij de, wat aftandste woning, deed ze dan open. Just the way I like it. Gehuld in een heerlijk lingerie setje waarin haar bizarre rondingen goed uitkwamen. Wat een kont en wat een heerlijke tieten. Ik was gelijk op volle oorlogssterkte.
Even wat tongzoenen vooraf en aan de financiele zaken voldaan en het bed op (wat er ook wel smoezelig uitziet). We hebben wat gezoend en ik mocht eigenlijk gelijk overal aankomen. Even later ging ze aan de slag met mn jongeheer met condoom en dat deed ze prima. Vooral het oogcontact en haar heerlijke kont die omhoog stak maakt me helemaal gek. Ik moest haar stoppen om niet te snel klaar te komen.
Daarna ging ze me berijden, dat was ok, maar niet heel bijzonder. Maar holy shit, toen doggy. Zij op de rand van het bed met die heerlijke komt omhoog en gaan met die handel. Jullie snappen wel dat ik dat maar kort volhield. Geweldig gewoon wat een geil gezicht.
Ze heeft de date afgemaakt met een massage die wel ok was. Even gezellig nagekletst over haar thuisland enzo en de date met veel genoegdoening afgesloten. Onderweg naar huis nog even wat app contact en een al met al een hele prima date gehad. En zeker voor herhaling vatbaar.