Steven00011
Wandelaar
- 64
- 11/08/23
- 28
Omdat het leven bestaat uit het afwegen van risico's tegenover het nut/plezier.
Je zou hetzelfde kunnen zeggen over je huis uitgaan: Je gaat toch geen risico nemen dat je aangereden wordt, neergestoken wordt of een meteoriet op je hoofd terechtkomt?!
Uiteindelijk snappen veruit de meeste mensen dat bepaalde risico's niet zo hoog zijn ofwel de gevolgen niet zo erg zijn. Als je iedere keer die gevolgen zou hebben die jij opnoemt zouden mensen het condoompje wel altijd gebruiken, maar zo werkt het niet. Het is een relatief kleine kans en voor de meeste situaties een simpele oplossing met weinig pijn of afzien. Het kan vervelend en zelfs extreem erg zijn, maar dat risico nemen veel mensen voor handelingen die veel lekkerder aanvoelen voor ze.
Ik heb een paar vaste dames, die gigantisch goed kunnen deepthroaten, met zo'n dunne condoom.. je merkt het verschil niet eens . Maar ik snap je punt hoor... Maar ja , drugs, klein risico toch? Om schizofrenie op te lopen als je hersenpan vloeibaar wordt... Beetje dezelfde redenering. Maar principieel ben ik erop tegen. En onveilige seks.