Pijpen met of zonder condoom, en wat daar bij komt kijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat het leven bestaat uit het afwegen van risico's tegenover het nut/plezier.
Je zou hetzelfde kunnen zeggen over je huis uitgaan: Je gaat toch geen risico nemen dat je aangereden wordt, neergestoken wordt of een meteoriet op je hoofd terechtkomt?!

Uiteindelijk snappen veruit de meeste mensen dat bepaalde risico's niet zo hoog zijn ofwel de gevolgen niet zo erg zijn. Als je iedere keer die gevolgen zou hebben die jij opnoemt zouden mensen het condoompje wel altijd gebruiken, maar zo werkt het niet. Het is een relatief kleine kans en voor de meeste situaties een simpele oplossing met weinig pijn of afzien. Het kan vervelend en zelfs extreem erg zijn, maar dat risico nemen veel mensen voor handelingen die veel lekkerder aanvoelen voor ze.

Ik heb een paar vaste dames, die gigantisch goed kunnen deepthroaten, met zo'n dunne condoom.. je merkt het verschil niet eens . Maar ik snap je punt hoor... Maar ja , drugs, klein risico toch? Om schizofrenie op te lopen als je hersenpan vloeibaar wordt... Beetje dezelfde redenering. Maar principieel ben ik erop tegen. En onveilige seks.

Ik heb een paar vaste dames, die gigantisch goed kunnen deepthroaten, met zo'n dunne condoom.. je merkt het verschil niet eens .

Jij niet nee. Andere mensen merken het verschil wel. Fysiek kan je dat een beetje compenseren met de juiste condooms. Maar het mentale gevoel van zo een barrière is voor veel mannen niet te overkomen. Als er een beflapje tussen moet, dan zou ik beffen altijd overslaan.

Maar ja , drugs, klein risico toch? Om schizofrenie op te lopen als je hersenpan vloeibaar wordt... Beetje dezelfde redenering. Maar principieel ben ik erop tegen. En onveilige seks.

Ook drugs is een risico ja. Klein of groot hangt af van het type drugs. Genoeg mensen die het prima doen met een jointje of paddo's. Sommigen gaan voor de coke en pilletjes en dan heb je aan het extreme eind mensen die injecteren of andere extreme drugs gebruiken. Je zal toch ook begrijpen dat het risicoprofiel per drugs en per persoon verschilt?
Hetzelfde geldt ook met seks. Het condoompje overslaan bij pijpen is niet hetzelfde als anaal geneukt worden zonder condoom door 10 verslaafde shemales bij een gangbang.

Het is en blijft je eigen keuze wat voor ratio genot tegenover risico je wil nemen in het leven. Dat paniekerig kijken naar risico's is echter vooral persoonlijk, andere mensen zien het realistisch in en vinden dat onnodig.

Best opmerkelijk toch? Je betaalt immers voor een bepaalde tijd en niet per zaadlozing. Je krijgt toch ook je geld niet terug als je niet klaarkomt?
Klopt, maar eens de daad is geschied zijn er heel wat DVP's die geen moeite meer doen omdat ze weten dat je libido terug een dipje kent na de lozing. Er zijn ook zeker DVP's die wel gewoon doorgaan, maar naar mijn gevoel is dat een minderheid. Na een BJ een rugmassage krijgen is bvb heerlijk ontspannend ;).

Terug
Bovenaan Onderaan