Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Fausto @primus1968 iedereen zijn meug hè, maar ladyboys zijn zeker geen kerels. Die THB 80 chick in CNX, was overigens 100% zeker geen ladyboy.
Het is maar net hoe je er in staat, maar een persoon met een piemel, is in mijn ogen nog altijd een kerel.
Persoonlijk heb ik die grote hoeveelheid aan ladyboys in de toeristengebieden, altijd een minpunt gevonden van Thailand.
 
Laatst bewerkt:
@Fausto @primus1968 iedereen zijn meug hè, maar ladyboys zijn zeker geen kerels. Die THB 80 chick in CNX, was overigens 100% zeker geen ladyboy.
Het maakt me weinig uit. Ik word zoals wel vaker weer eens niet begrepen.. Het gaat mij om de essentie dat iemand zo arm is of andere problemen heeft dat ie zich verlaagd tot 100 baht voor een pijpbeurt. Dat is verdorie nog geen 3 euro.
 
Het maakt me weinig uit. Ik word zoals wel vaker weer eens niet begrepen.. Het gaat mij om de essentie dat iemand zo arm is of andere problemen heeft dat ie zich verlaagd tot 100 baht voor een pijpbeurt. Dat is verdorie nog geen 3 euro.
Je moet ook begrijpen, dat de algemene levensstandaard in LoS, ook een stuk lager is dan die bij ons. Een Thai kan voor THB 100, gewoon een stuk meer doen, dan wij hier voor €3. Ook met de dual pricing in je achterhoofd, komen wij daar voor THB 100, een stuk minder ver dan de locals. Verder staat de Thaise seksuele gedachtengang, zowat haaks op wij als Westerling ingestampt krijgen.

Een kilo was laten doen, een scheerbeurt, of een voet/been massage kost vaak ook nog geen THB 100 en dan heb ik het nog niet eens over de overload aan goedkoop streetfood.

Ps @Fausto je "moet" voor de entertainment factor, eens naar een ladyboy show. Het is iets als de Moulin Rouge in Parijs, maar dan een tikkeltje anders.
 
Laatst bewerkt:
Zo.. terug van een paar weken Pattaya.

Zoals altijd.. alles beschrijven lukt niet daarvoor gebeurt er teveel dus even de highlights

Prima tijd gehad met gast uit Portugal en met @Der Spritzer die ook in Pattaya was (zijn eerste x). Met een buddy is het sowieso een stuk gezelliger!

  • Pattaya is nog steeds dood als je het vergelijkt met voorgaande jaren. Ja het is druk maar de meeste bars zijn leeg
  • De grote bars zoals pinup/xs/opium/chick en sharks/farenheit trekken veel "talent" weg maar hebben zelf amper een volle bak
  • Tantra is echt gehalveerd in aantal dames en zo goed als dood bijvoorbeeld
  • KINK was zelfs bizar rustig en beneden dicht...
  • WM1/WM2 (windmill) beide wel druk. Handson actie en goeie muziek doen wonderen moeten we maar denken
  • Prijzen variëren nog steeds. 1000 THB ST kan makkelijk (zeker massagesalons) maar gaan richting de 3K in een agogo (ex barfine). Let wel dit betekend dus dat je voor 27,50 euro al plezier kan hebben oplopende tot een 80e ofzo
Zelf me vooral vermaakt met dames uit Tantra en Windmill 2. Beetje zoeken maar dan is het nog te doen. En 1x dame uit TreeTown. Daar ook kan je dus best iets vinden (slank, 22 jaar en prima deal voor 3K longtime met 800THB barfine)

Inschatting? High season komt later op gang en men vraagt zich al af of er wel echt een high season komt dit jaar. Landlords rekenen nu volle prijs dus dit gaat bars de kop kosten. Benieuwd wat er rond maart nog overeind staat...

Ter illustratie? SHARK begint binnen een maand na opening al service staff te ontslaan vanwege gebrek aan omzet...
Nog even een aanvulling.. het valt me op dat steeds meer dames GEEN barfine doen! Dus echt puur alleen werken voor drinks. Kortom ALTIJD vragen voor je iemand drankjes begint te geven.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan