Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Devils Den bestaat niet meer...



Truuk is de app gebruiken. Kan je massaal bericht sturen aan iedereen. EN daarna pas schifteh...
https://tfmi.wtf/ is trouwens DE bron voor TF

Op https://tfmi.wtf , wat is de betekenis van de afkortingen?

#A+ --> Anaal ?
#3 --> Threesome ?
#+
#FT --> Fake Tits ?
#M --> Massage ?
#LB
#PO --> Phone Operator ?
#RR
MIA --> Missing In Action ?

There is a "User Guide" where meanings of abbreviations would be listed (button above right), but one must be a member to get access.

🤔
 
Laatst bewerkt:
Het enige waar ik nog mee zit is de transfer van Bangkok luchthaven naar Pattaya. Via hotel kost dit 1800 Bath. Hoe doen jullie dit. Bus, minibus of taxi?
Mijn voorkeur gaat eerder naar taxi. Maar neem je dan een reguliere taxi aan de luchthaven, of bestellen jullie die op voorhand?
Ik kijk er alvast naar uit.

Bus kost 143 baht vanaf de airport. Anders kan je ook met grab/bolt.
 
Als je een taxi neemt van het vliegveld dan betaal je een vaste prijs om naar Pattaya te rijden. Dat tarief hangt er gewoon uit. Laat je dus niks wijsmaken door de chauffeur die je een "good price" aanbiedt.

Jaren geleden was dat 1250 Baht, maar dat zal nu wel wat duurder zijn geworden.Wat ik er mij nog van herinner was dat het destijjds 8 tot 10 keer duurder was dan de bus. In absolute cijfers was het de prijs van 1 wip in Soi 6, of twee of drie dagen eten als je het bij basic streetfood houdt.

Je kan ook op voorhand een "private taxi" boeken. Dat is waarschijnlijk iets goedkoper zelfs dan een publieke taxi. Kijk maar eens op: https://thethaitourism.com/taxi/suvarnabhumi-airport-to-pattaya-taxi/ of op https://www.taxi-to-pattaya.com/
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal nooit meer dan 1500 bij taxi airport...soms 1100 soms 1200 .
Na nummer trekken afspraak maken voor het instappen..
Vraagt hij teveel dan trek je nieuw nummer..meestal als je wegloopt dan roept hij hé terug.
Optie 2 ga naar 4de verdieping daar staan taxi's die mensen wegbrengen en nemen je mee voor 1200...
 
Ik betaal nooit meer dan 1500 bij taxi airport...soms 1100 soms 1200 .
Na nummer trekken afspraak maken voor het instappen..
Vraagt hij teveel dan trek je nieuw nummer..meestal als je wegloopt dan roept hij hé terug.
Optie 2 ga naar 4de verdieping daar staan taxi's die mensen wegbrengen en nemen je mee voor 1200...
ga je nu echt in een land waar men het niet zo breed heeft afdingen op een toch al heel erg goedkoop ritje?
van Schiphol naar Amsterdam is ca 20 km en betaal je al veel meer dan voor die 125 km naar Pattaya, waar je van de chauffeur ook nog een flesje water krijgt en je deels over een tolweg rijdt.

Ik heb de Thai als zeer respectvol ervaren, en nooit het gevoel gehad dat ze me pootje probeerden te lichten (in tegenstelling tot taxi's in Amsterdam) en daarom behandel ik hen hetzelfde, dus als ze 1800 baht vragen dan betaal ik dat en geef soms ook nog een beetje extra.
 
Ik reageer op iemand die 1800 blijkbaar teveel vindt en hoe een ander het doet.
Ik betaal gewoon wat er gevraagd wordt..echter bij de taxi's beneden doen ze maar wat.
Dus kan je meedoen met het spelletje.
Daarnaast landen vergelijken is niet juist..in Thailand kost een dame voor een nacht rond de 100 euro en in Nederland minimaal 800 euro dan ga je in Thailand toch ook geen 2 of 300 euro geven.
Dat geldt trouwens voor alles want alles is daar goedkoper en iedereen mag doen wat hij wil.
En de een heeft meer te besteden dan de ander dus ik kan die vraag begrijpen.
 
Ik ben al verschillende malen in Thailand geweest, maar in november voor de eerste maal naar Pattaya. Ik heb ervaring met ThaiFriendly, Tinder en vroeger Badoo. Maar deze keer wil ik het misschien gewoon op me af laten komen.
Online en zeker op YouTube is wel wat te vinden.
Mijn hotel ligt volgens mij wel centraal. Page10 hotel in Soi 10. Geen joiner fee en gast moet ID tonen of geven bij aankomst. Bevestigd via email.
Het enige waar ik nog mee zit is de transfer van Bangkok luchthaven naar Pattaya. Via hotel kost dit 1800 Bath. Hoe doen jullie dit. Bus, minibus of taxi?
Mijn voorkeur gaat eerder naar taxi. Maar neem je dan een reguliere taxi aan de luchthaven, of bestellen jullie die op voorhand?
Ik kijk er alvast naar uit.

Beviel me erg goed. Ik ga niet na een lange vlucht een schrale lijnbus nemen om 25 euro te besparen.
 
Mag ik er iedereen aan herinneren dat er in de Algemene spelregels het volgende staat?

Commentaar op prijzen

Het wordt niet langer geaccepteerd om in een recensietopic enkel commentaar te plaatsen over de prijs van een dame, óók niet over wat een ander lid betaald heeft.

Taxi's zijn wel geen DVPs, maar laat ons de discussie over wie er te veel of te weinig betaald voor zijn ritje naar Pattaya hierbij stoppen.

Vragen wat de prijzen zijn, is uiteraard OK.

BigBenny (mod)
 
Veel mensen gebruiken meow lady taxi. Ik betaal altijd 1200 baht van bkk naar Pattaya.

PM me dan stuur ik je haar email adres, kun je boeken.
Van meow taxi vind ik niets op het internet. Denk dat ik van Nam gebruik ga maken. Prijzen zijn ook duidelijk en je hebt een keuze van voertuig.
Mag ik er iedereen aan herinneren dat er in de Algemene spelregels het volgende staat?



Taxi's zijn wel geen DVPs, maar laat ons de discussie over wie er te veel of te weinig betaald voor zijn ritje naar Pattaya hierbij stoppen.

Vragen wat de prijzen zijn, is uiteraard OK.

BigBenny (mod)
Mij gaat het niet zozeer om de prijs. Ik wil enkel op een comfortabele en veilige manier ter plekke geraken.
Maar heb ik het verleden al meegemaakt, dat je indien je boekt via je hotel, dat je toch met andere gasten in een busje wordt gepropt of dat je een tijd moet wachten op andere gasten. En dan vind ik 1800 echt wel teveel.
 
Maar heb ik het verleden al meegemaakt, dat je indien je boekt via je hotel, dat je toch met andere gasten in een busje wordt gepropt of dat je een tijd moet wachten op andere gasten. En dan vind ik 1800 echt wel teveel.
Dat is gewoon bedrog van het hotel. Taxi-prijzen zijn per vervoersmiddel en niet per passagier. Voor 1800 baht heb je een kleine van waar je makkelijk met 4 comfortabel in past (of met zessen, als je een Thai bent). Als het hotel dan elk 1800 baht aanrekent, is er iets grondig fout.
 
Zelf gebruik ik

Feitelijk zijn er heel veel van dit soort "bedrijven" op facebook. Betaal een 1200 en nooit geen issues. Stuur vaak ap dag van te voren en er staat netjes iemand met een bordje op me te wachten bij de uitgang!
 
Van meow taxi vind ik niets op het internet. Denk dat ik van Nam gebruik ga maken. Prijzen zijn ook duidelijk en je hebt een keuze van voertuig.

Mij gaat het niet zozeer om de prijs. Ik wil enkel op een comfortabele en veilige manier ter plekke geraken.
Maar heb ik het verleden al meegemaakt, dat je indien je boekt via je hotel, dat je toch met andere gasten in een busje wordt gepropt of dat je een tijd moet wachten op andere gasten. En dan vind ik 1800 echt wel teveel.

 
Ik betaal nooit meer dan 1500 bij taxi airport...soms 1100 soms 1200 .
Na nummer trekken afspraak maken voor het instappen..
Vraagt hij teveel dan trek je nieuw nummer..meestal als je wegloopt dan roept hij hé terug.
Optie 2 ga naar 4de verdieping daar staan taxi's die mensen wegbrengen en nemen je mee voor 1200...
Mijn Thaise vriendin gaat altijd voor optie 2 en zij heeft mij uitgelegd dat dit altijd geld scheelt, omdat je dan een bonus bent voor een taxichauffeur die net al iemand heeft afgezet. En je hoeft eigenlijk nooit lang te wachten, want er komen non-stop taxi's mensen wegbrengen.
 
Het blijft een spel P4P. En de Indiase economie draait op volle toeren dat zie je terug in Zuid Oost Azië.

In het begin was de kwaliteit van de Indiase toeristen laag. Maar tegenwoordig ligt de kwaliteit ook bij hun hoger en "money is being spend more".
Het was in de vroege 2000 jaren ook al veel indiase mannen, vanaf soi 13 tot achteraan WS waren er toch grote concentraties. Soi 7,8 en bukow heb ik er nooit gezien, aan de andere kant van sukumwit ' de darkside' al helemaal niet. Hopelijk herken ik mijn stad nog want zat er meer dan in mijn geboorteland 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan