tikfoutje.. 3000... maar een agogo dame voor 3K longtime is prima te doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendamn, jammer ik wilde je al om tips vragen En idd 3k is niks als je naar de Hollandse prijzen kijkt en dan ook nog eens de veel betere performance meestal.tikfoutje.. 3000... maar een agogo dame voor 3K longtime is prima te doen
Hoe lang is gemiddeld een longstay?
In Ao Nang was het voor 6 uur in de ochtend weer buiten staan, dus wekker zetten voor het tweede shot Mij te krap hoor, dan maar STLongstay these days vooraf vragen. Voor steeds meer dames is LT (longtime zoals het "officieel" heet) 4u of soms tot 5u in de ochtend. Verschilt echt enorm per dame.
Wat @f4fun was voor covid absoluut een vanzelfsprekendheid. NU niet meer
Ja klopt is een gekkenhuis hier.Songkran is deze keer extreem. Normaal is alleen de 19de het chaos in Walking street. nu is het al 2dagen dra-ma. Blij dat ik er niet ben
Een Agogo bereiken droog is onmogelijk en meerdere eigenaren klagen dus al en vrezen dat het nu zo blijft tot vrijdag.... oef
Economy kan ik vanaf 700 vinden en premium economy vanaf 1100 euro ligt wel aan de datum die je kiest natuurlijk. Dit zijn dan directe vluchten als je overstapt heb je nog goedkopere aanbieders. Ongeveer 2 maanden van te voren boeken wel.Ik heb het net eens opgezocht, dat economy+ kost nog altijd (ruim) 2x zoveel Das dus zo'n €1000 extra... Tis maar wat je ervoor over hebt, tzou bij mij eerder in het hotel gaan dan de vlucht
Dan is het misschien wel handig als je aangeeft om welke weken het gaat!Ik ben de eerste 2 weken voor de 12de keer in Pattaya. Als iemand wil afspreken voor een biertje /rondleiding/info, PM gerust
Oeps sorryDan is het misschien wel handig als je aangeeft om welke weken het gaat!
Sorry ik was erg dronken...Dynamite is toch die sports lounge op de hoek...of is er nog een ander want naakte dames nooit gezien daar.