Zo terug van 2 weken pattaya!
- Het was druk! Toeristen hebben de stad gevonden. Maar zoals aangegeven in eerdere berichten zijn de toeristen wel meer mainstream
- Mytnight paar keer geweest en was best druk. Leuk als je een (vooral) 30+ dame zoekt
- TF wordt toch minder. Veel dames ja maar de meeste zoeken ST. Gangbare prijs blijft 1500 THB. Longtime vinden is steeds lastiger
- Walking Street lijkt druk maar de drukte in bars is een hit&mis en kan verschillen per dag
Venue updates:
- LivingDolls is verkocht. Benieuwd wat er gaat gebeuren. Mogelijk weer een indian club?
- Tegenover Sensations komt een nieuwe agogo (zelfde eigenaar als Sensations)
- Sugarbaby is eindelijk verkocht en komt een nieuw iets. Verbouwing volop bezig
- Sio Diamond is bekend voor de full nude agogos Windmill 1 en 2. Hier komt een nieuwe agogo (mogelijke naam Crazy Cats) die OOK full nude zal zijn maar wel een iets ander concept gaat lanceren met mogelijk 2 of 3 verdiepingen! Opening verwacht juni/juli dit jaar
- Las Vega beergarden (Soi Diana tegenover LK Metro) komt imposant over qua verlichting en reclame zuilen... ben benieuwd! Opening voor Songkran
- Angels in LK Metro krijgt steeds meer reputatie (full nude en naughty). Een 2de KINK daar?
Eigen veroveringen
29/2 Dame van Tantra meegenomen die ik al ken. Was gezellig en schade 2000 longtime
1/3 Twee dames van Tantra meegenomen. Eentje was erggg goed. Andere matig. Schade 2x3000
2/3 Rustig dagje. Bekende uit BKK kwam over. Schade 1500 THB voor taxi
3/3 Loop het hotel uit en kwam dame tegen waarme ik ooit eens koffie had gedaan. Had neuwe line dus vandaar lang niet gesproken.Savond wezen stappen en daarna leuk nachtje gehad
Schade 300
4/3 Lui dagje dus dame laten komen van TF. Deed echt ALLES en schade 3000 zoals altijd.
5/3 Excite geeindigd op het verjaardsagsfeestje van een agogo dame die ik kende. Veel thaise mensen, muziek en whiskey. Verder een soort blut geworden haha
6/3 Een freelancer van TF. Schade 300
8/3 TF dame. 39. Slank. Goeie nep tieten. Stappen en longtime. Schade 2500
10/3 Weer een Tantra dame (zie je patroon?). Schade weer 3000 LT
11/3 Niets! Want volgende dag vroeg richting vliegveld
Tantra dames zijn te vinden op hun facebook. Waren trouwens allemaal coyotes!
Zoals de "bekende" hier weten heb ik best contacten in Pattaya inmiddels en zo gebeurde het dat ik door Windmill gevraagd ben een playlist te maken. De dames (en klanten) begonnen teveel te zeuren over de (oude) slechte muziek.
Mocht je tips hebben voor goeie agogo muziek! Let me know