alles ligt wel op redelijke loopafstand van elkaar. Vanaf Soi 6 loop je in 10 min of minder naar 7 en 8, en langs beach rd kost het nog denk een goede 20 a 30 min tot Walking street, gemakkelijker is de baht bus voor 10 baht die vanaf Soi 6 naar Walking str rijden op de beach rd, wil je terug dan ga je met dezelfde bus over Pattaya Sai Song rd. want ze rijden rondjes.Volgende week donderdag is het weer zover ,dan reizen we af voor 13 dagen naar paradijs.
Nu is het 8 jaar geleden dat ik in patty geweest ben inmiddels,en er is veel verandert zie ik op bv youtube.
nu is mijn vraag eigenlijk ik ben destijds uiteraard op walkingstreet geweest en de beroemde soi 6 7 en 8 en beachroad.
Wat ik op yt zie , dus lk metro, soi bakau, soi honey , en bv treetown, liggen deze straten nou vlak bij elkaar ? want ik eaak er niet zo goed wijs uit eigenlijk, en mn geheugen laat me ook wat in de steek, wat ik nu voor me heb is eigenlijk dat er zeg maar 2 buurten zijn waar de actie plaatsvind en het drukste is, dus zeg maar de sois aan beach road, walking street, en dan de buurt tree town ,lk metro enz .
wie helpt me even op weg?
LK Metro en Soi Buakhao liggen halverwege tussen Soi 6 en Walking street maar dan wel wat dieper de stad in. Zal vanaf Walking street ca 20 min lopen zijn.
Vanaf Pattaya Sai Song rd neem je Pattaya Sai Song 13 en loop je er in een paar minuten naar toe. Ook Treetown ligt op een paar min lopen vanaf Metro.
Ik had een hotel in de buurt van Soi 11/12 en ik liep overal zo naartoe of ik pakte een bahtbus en omdat de bahtbusjes aan beide zijde van mijn straat stopten kwam ik ook altijd weer eenvoudig terug.