Gb1971trio
Newbie
Voor mij lijkt ze nog zoals op foto. Paar jaartjes ouder. Alleen haar front is nu 300% groter. Van A naar C. Ik vind haar nog heel aantrekkelijk, spontaan en lekker in bed.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMooi gezegd!Voor mij lijkt ze nog zoals op foto. Paar jaartjes ouder. Alleen haar front is nu 300% groter. Van A naar C. Ik vind haar nog heel aantrekkelijk, spontaan en lekker in bed.
Ze lijkt er toch niet meer op is niet correct.Nee, ze is nog steeds knap. Maar ze heeft wel een vele grotere cup nu, laat ons zeggen
Ja ik vond van wel, en is ondertussen 2j geleden dat ik ging. Haar foto's zijn al ruim enkele jaren oudIk vind haar op haar foto's echt knap, vooral qua gezicht. Is ze in het echt heel erg anders dan?
Zeg maar zeker een D!Alleen haar front is nu 300% groter. Van A naar C.
@ De gentlemen, ik lees net de reviews en ben best wel verrast. Persoonlijk bezoek ik Patricia reeds enkel jaren, en voor mij is ze een pareltje. Uiteraard hebben we elk onze wensen, doch vergeten we volgens mij soms dat de dames die dit beroep uitoefenen mensen van vlees en bloed zijn , die naast dit beroep recht hebben op een eigen leven in alle anonimiteit. Om dezelfde reden zal geen enkele wandelaar hier zijn meest actuele portret als profielfoto gebruiken!?!
Persoonlijk kan ik , zoals de meesten hier, enkel maar zeggen dat elke minuut bij deze jonge dame zijn geld meer dan waard is! Patricia is één van de weinigen in haar vak die ECHT luistert, begaan is met het welzijn van haar naasten (althans wat mij betreft meermaals meegemaakt) en in mijn ogen bloedeerlijk is. Voor hen die mij gaan vragen waarom ik geen recensie schrijf.... Dat doe ik NOOIT, omdat ik mezelf niet geplaatst acht te oordelen over een andere persoon, en de intimiteit tussn twee personen, ongeacht of dit in het kader van een betalende transactie was of niet, als iets beschouw dat binnen de vier muren van de crime scene moet blijven.
Dit platform lijkt mij eerder de plaats om andere wandelaars te behoeden voor valkuilen, wat ikzelf ook al eerder deed, zodat oplichting voorkomen wordt. En zoals de onderburen zeggen: "il n'y a pas de débat sur les saveurs et les couleurs", dus enjoy!
@Patricia, thanks for thefantastic moments we share every time and looking forward to see you soon.
Bendankt voor het compliment Weric, maar geen van beiden en zels geen Deepseek-bot ...Ben jij nu een communicatiebureau of een reclamebureau?
Ik lees vooral een kerel die geen reviews schrijft, maar enkel in zijn pen kruipt omdat er iets negatief geschreven wordt over een favorietje van hem...Bendankt voor het compliment Weric, maar geen van beiden en zels geen Deepseek-bot ...
Nu... met zo'n stevig onderbouwde argumentatie... Doen (hier op dit forum) weinigen hem na!Ik lees vooral een kerel die geen reviews schrijft, maar enkel in zijn pen kruipt omdat er iets negatief geschreven wordt over een favorietje van hem...
Dan heb je mijn andere weinige berichten zeker niet gelezen... Misschien dat tijd soms kostbaar is voor sommigen, maar wellicht verandert dit wellicht als ik op een dag ofwel AI voor mij kan laten werken/schrijven en/of de privelige krijg om jouw zee van tijd te mogen betreden !Ik lees vooral een kerel die geen reviews schrijft, maar enkel in zijn pen kruipt omdat er iets negatief geschreven wordt over een favorietje van hem...
Want een recensie schrijven...dat duurt echt oneindig veel langer...Dan heb je mijn andere weinige berichten zeker niet gelezen... Misschien dat tijd soms kostbaar is voor sommigen, maar wellicht verandert dit wellicht als ik op een dag ofwel AI voor mij kan laten werken/schrijven en/of de privelige krijg om jouw zee van tijd te mogen betreden !
Tsja... ze zouden beter meteen de naam van dit forum wijzigen in:Want een recensie schrijven...dat duurt echt oneindig veel langer...
In mijn bericht stond duidelijk waarom ik dit nooit doe, maar het grondig lezen vergt blijkbaar meer tijd dan het schrijven voor bepaalde personen.Want een recensie schrijven...dat duurt echt oneindig veel langer...