Recensie Patricia, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog eens langs geweest bij Patricia. Ik had geluk ze was net die dag terug van paar weken vakantie. Afspraak maken liep zoals altijd vlot via whats app. Was al tijdje geleden dus ging ik voor anaal en Cim. Was wel 100 euro extra. Maar heb het mij zeker niet beklaagd. Ze zag er weer schitterend uit in haar jurkje wanneer ze de deur open deed. Na de gebruikelijke verplichtingen naar haar slaapkamer gegaan en al spelend zijn we naar de daad gegaan. Kan alleen maar aanraden want ze ging er weer vol voor. Ze pijpt lekker en haar gaatjes zijn nog goed strak. Ik heb weer een mooie tijd daar gehad.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/patricia-new-here.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eentje van een tijdje geleden.

Toen ik na het werk langs Antwerpen moest passeren, en een uurtje op overschot had, besloot ik om eens op RL te checken of er iemand beschikbaar was om een leuk uurtje mee door te brengen.
Ik contacteerde enkele dames die er goed uitzagen en Patricia was de eerste die reageerde. Aangetrokken door de mooie foto's reed ik richting Zuid. Vlot parkeren in de nieuwe ondergrondse parkings. Aangebeld bij het opgegeven adres (niet heel discreet - veel passage van de horeca in de buurt), maar ook niet lang moeten wachten.
Patricia ontvangt in een net appartement op de benedenverdieping. Basic, maar proper, weinig op aan te merken.
Toen de deur openging moest ik toch even kijken. Ik kon het poppetje van de foto's eigenlijk niet herkennen. De foto's zijn echt van een andere periode in haar leven vrees ik. Ondertussen zijn er wel wat verbouwingswerken geweest. Ik was een beetje teleurgesteld want de foto's creëren toch een soort verwachtingspatroon, dus dan is het een beetje schrikken als daar iemand staat die er ondertussen toch wel anders uit ziet.
Maar goed, ik was hier nu toch ...

Eerste het financiële geregeld, daarna gevraagd of ik me even kon douchen na mijn werkdag en dat was geen probleem.
Toen ik uit de douche kwam lag Patricia al op bed op me te wachten en konden we er aan beginnen.

Ik ben nogal een fan van tongzoenen om op te warmen, Patricia zegt ook dat ze dat doet, maar dat is toch een beetje met de handrem op. Tipje van de tong. Zeker geen volle kussen.
Al snel begon ze me te pijpen zonder condoom, wat wel ok was, maar naar mijn mening iets te hevig, terwijl ik eerder fan ben van rustig en met gevoel.
Ik vroeg of ik haar mocht beffen en dat was geen probleem. Fris en proper kutje, lekker om te likken, maar ik voelde al snel dat ze niet echt genoot en de geluiden die ze maakte leken me niet echt oprecht. Eerder een nummertje.

Ondertussen begon ik me een beetje ongemakkelijk te voelen, en dan begint bij mij het bloed dat zich beneden verzameld heeft terug naar mijn hoofd te gaan en begin ik te veel te denken. Mijn erectie begon te verdwijnen. Opnieuw pijpen en hij werd terug harder, dan snel condoompje erop en zij on top om me te berijden. Ik moet zeggen dat ze dat goed doet, ze doet wel echt haar best.
Mijn gedachten schoten echter al snel weer alle kanten op en mijn erectie begon opnieuw te verslappen. Ik heb haar gevraagd om te stoppen, het condoom er af te halen en me te mogen aftrekken op haar borsten en dat was geen probleem. Ze moedigde me aan en uiteindelijk kon ik toch nog lekker klaarkomen.

Al bij al weet Patricia heel goed wat ze doet, en aan inzet ontbreekt het niet, het is een echte pro.
Het feit dat ik de klik niet helemaal voelde ligt ook aan mezelf. Ik ben meer van het GFE type, terwijl Patricia meer van het PSE type is. Ik hou ook niet echt van siliconen, maar eerder van een natuurlijk lichaam. Ik had waarschijnlijk beter eerst op dit forum gelezen, dan had ik het ook wel op voorhand kunnen weten.
Voor mij zal het bij deze ene afspraak blijven, maar ik ben er zeker van dat er liefhebbers zijn die bij Patricia helemaal op hun ding vinden.

Uiteraard is dit mijn persoonlijke ervaring. Iedereen is anders en iedereen ervaart dingen anders. Alle respect daarvoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan