Recensie Patricia, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu... bezoek haar ook een keertje...
Lees ik ook graag jou verslag!
Heb ik al meermaals gedaan maar dit soort verslag ga je van mij niet krijgen!
Er zijn al zoveel (positieve) dingen gezegd over haar, ik heb er niets aan toe te voegen. En als er dingen gezegd worden waar ik het niet mee eens ben dan zeg ik het.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar een tijdje geleden bezocht. Ze is echt een lief meisje, typische "buurvrouw" look, mooi paar borsten en een onschuldige blik. Voor mij is het roken soms een buzzkiller, maar deze keer vond ik het niet erg.

De plek is op de begane grond in Zuid, hygiëne was goed, gedoucht, zij ook, plus afvegen met natte doekjes. Begonnen op het bed, alle kleren uit en zo begon het. Haar BJs zijn echt goed, diep en nat, precies zoals ik ze graag heb. Ze doet echt veel moeite om het je naar de zin te maken en dat is altijd fijn. Ik wilde haar anaal, dus we deden het in missionarishouding, wat ook lekker was. Het was echter geen full hardcore beffen zoals ik wilde. Ik kon merken dat ze haar hand klaarhield zodat ik niet te hard zou gaan.

Al met al was het een leuke ervaring. Ik kwam tot een hoogtepunt, we zoenden, praatten wat over België en toen ging ik weg met een glimlach op mijn gezicht!

Zou ik het nog eens doen? Waarschijnlijk niet, maar niet omdat het slecht was, ik ben meer benieuwd naar anderen.

Met deze dame wil ik zeker eens afspreken. Op haar advertentie staat 24/7 beschikbaar.

Mannen met ervaring: hoe zit het bij haar? Is ze makkelijk beschikbaar? Of heeft ze speciale uren

Met deze dame wil ik zeker eens afspreken. Op haar advertentie staat 24/7 beschikbaar.

Mannen met ervaring: hoe zit het bij haar? Is ze makkelijk beschikbaar? Of heeft ze speciale uren
Weet niet zeker of ze nu al terug is... Haar advertentie dateert van 15 dec!
Maar van zodra ze opnieuw advertreert... gewoon een (leuk) berichtje sturen!

Terug
Bovenaan Onderaan