Je kan beter via de scheldekaaien rijden.Dan ga ik een andere weg bekijken , gisteren na verlaten van de snelweg bijna anderhalf uur gedaan tot ik in Schipperskwartier was. Was wel drukke tijd , rond 17:00 -!8:00.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe kan beter via de scheldekaaien rijden.Dan ga ik een andere weg bekijken , gisteren na verlaten van de snelweg bijna anderhalf uur gedaan tot ik in Schipperskwartier was. Was wel drukke tijd , rond 17:00 -!8:00.
Heb dat al eens gedaan maar is rond die tijd ook aanschuiven en tijdrovendJe kan beter via de scheldekaaien rijden.
Rond doe tijd is het altijd en overal aanschuiven. Beter iets vroeger gaan, als dat mogelijk is. Als je iets later gaat kom je weer midden in de shiftwissel terecht.Heb dat al eens gedaan maar is rond die tijd ook aanschuiven en tijdrovend
Auto buiten de stad zetten ,openbaar vervoer fiets step zijn prachtige oplossingenRond doe tijd is het altijd en overal aanschuiven. Beter iets vroeger gaan, als dat mogelijk is. Als je iets later gaat kom je weer midden in de shiftwissel terecht.
Probleem is dat ik afgesproken heb met vaste dame en is uurtje rijden als alles goed gaat , ga nu 2 uur vantevoren van huis weg maar kom vaak te laat sinds de werken aan PaardemarktRond doe tijd is het altijd en overal aanschuiven. Beter iets vroeger gaan, als dat mogelijk is. Als je iets later gaat kom je weer midden in de shiftwissel terecht.
Er is toch meer dan een toegangsweg weg naar de dames, kaaien, leien naast tunnelProbleem is dat ik afgesproken heb met vaste dame en is uurtje rijden als alles goed gaat , ga nu 2 uur vantevoren van huis weg maar kom vaak te laat sinds de werken aan Paardemarkt
Je moet toch niet langs de Paardenmarkt rijden om het SKW te bereiken. Rij richting Waaslandtunnel en ipv de tunnel in te rijden blijf je rechts rijden en via de zijrijbaan kom je zo op Brouwersvliet/Oudeleeuwenrui aan het SKW. Gebruik de app WAZE.Probleem is dat ik afgesproken heb met vaste dame en is uurtje rijden als alles goed gaat , ga nu 2 uur vantevoren van huis weg maar kom vaak te laat sinds de werken aan Paardemarkt
Maar daar moet hij toch niet inrijden.Wel opletten de Waaslandtunnel is zone 30 geworden
Of hij moet van over het water komenMaar daar moet hij toch niet inrijden.
Inderdaad. Zoals ik het interpreteer komt hij uit de Waaslandtunnel. En dan is het logisch dat je rechts gaat de Leien op, en dan weer rechts de Paardenmarkt op om zo naar het skw te rijden.Maar daar moet hij toch niet inrijden.
nee kom niet uit die tunnel . Kom vanaf hazeldonk maar sinds die afslag bij Merksem afgesloten is , is het vaak ellende op de weg , in de binnenstad duurt net zolang of langer dan de 50km snelweg.Inderdaad. Zoals ik het interpreteer komt hij uit de Waaslandtunnel. En dan is het logisch dat je rechts gaat de Leien op, en dan weer rechts de Paardenmarkt op om zo naar het skw te rijden.
Ik kom ook van die kant. Ik ga dan net na kleine bareel ring 2 op richting Bergen op Zoom, en dan afslag Ekeren, en dan de Noorderlaan op. Ik rijd eigenlijk nooit tijdens de spits richting skw, en heb dan ook zelden problemen. Ik rijd wel vaak tijdens de spits terug naar huis, en dat gaat inderdaad niet altijd even vlot.nee kom niet uit die tunnel . Kom vanaf hazeldonk maar sinds die afslag bij Merksem afgesloten is , is het vaak ellende op de weg , in de binnenstad duurt net zolang of langer dan de 50km snelweg.
ja zo rijd ik nu ook en ga denk volgende keer rechtsaf bij kinepolis om Paardenmarkt te ontwijkenIk kom ook van die kant. Ik ga dan net na kleine bareel ring 2 op richting Bergen op Zoom, en dan afslag Ekeren, en dan de Noorderlaan op. Ik rijd eigenlijk nooit tijdens de spits richting skw, en heb dan ook zelden problemen. Ik rijd wel vaak tijdens de spits terug naar huis, en dat gaat inderdaad niet altijd even vlot.
Gewoon de Leien op, en dan rechtsaf richting Waaslandtunnel, maar daar niet inrijden. Rechts aanhouden de Ankerrui op, en dan rechtdoor de Oude Leeuwenrui op, en je bent bij het skw. Dus 1 stoplicht eerder rechtsaf slaan dan de Paardenmarkt.ja zo rijd ik nu ook en ga denk volgende keer rechtsaf bij kinepolis om Paardenmarkt te ontwijken
Zo zie je maar er zijn toch nog veel slimme wandelaars ,wie zoekt die vind een oplossingVoor de lopers die van "over het water" komen die kunnen in Kruibeke nog altijd de waterbus nemen tot aan het Steenplein, vandaar is het op wandelafstand naar het Schipperskwartier.
zal komende week zo eens doenGewoon de Leien op, en dan rechtsaf richting Waaslandtunnel, maar daar niet inrijden. Rechts aanhouden de Ankerrui op, en dan rechtdoor de Oude Leeuwenrui op, en je bent bij het skw. Dus 1 stoplicht eerder rechtsaf slaan dan de Paardenmarkt.
Niet gemakkelijk kort voor 1u 's nachtsik parkeer op parking P+R neem tram 5 en stap uit op groenplaats vandaar te voet naar SKW kost P. 1euro tram met een lijn kaart , tijd +- 30 min
Velooke nemen he!Niet gemakkelijk kort voor 1u 's nachts