Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of gewoon in de avond naar het SKW gaan. Stuk minder druk overal , en meer keus aan dames ook .
Misschien meer keus in de avond, maar de beteren werken meestal overdag. In de avond/nacht vooral snelle afwerk seks. Geef mij dus maar de dag. Uiteraard zijn er in beide shifts uitzonderingen op deze regel te vinden, maar gelukkig heb ik een soort gave om steeds te juiste dames eruit te kiezen. :cool: :D ;)
 
Misschien meer keus in de avond, maar de beteren werken meestal overdag. In de avond/nacht vooral snelle afwerk seks. Geef mij dus maar de dag. Uiteraard zijn er in beide shifts uitzonderingen op deze regel te vinden, maar gelukkig heb ik een soort gave om steeds te juiste dames eruit te kiezen. :cool: :D ;)
Beetje zelfde verhaal zoals in Gent.
Overdag zitten ook de betere.
In de avond misschien meer keuzes maar minder kwaliteit.
 
Het klopt ook niet dat er 's avonds altijd meer parkeerplaatsen vrij zijn. Op de weekends is dat niet altijd het geval. Desondanks heb ik zelden of nooit parkeerproblemen daar, en ik kom er al jaren héél vaak (elke dag) zowel voor het SKW als beroepshalve.
 
@mezelf

Een tijd geleden stelde ik de vraag over de app van de Lijn en het gebruik van P&R plaatsen.

Ik heb de proef op de som genomen.
App downloaden was zoals gewoon heel eenvoudig.
In de app maak je dan een account aan, en daar kan je dan ook een (Nederlandse) creditcard aan koppelen.

Reserveren is ook heel eenvoudig. Het gebruik is dan een beetje vreemd maar werkt wel.

Op het moment dat je bij de P&R staat (ik was bij Luchtbal) ga je in de app de boeking activeren. Deze heeft een begin- en eindtijd. Dan ga je met de auto naar de slagboom en deze gaat open. Je ticket is nu actief.

Uitrijden was net zo. In de parkeergarage is er een automaat, qr code laten zien en klaar.

Ik moet toegeven dat ik deze dag niet naar de dames was omdat er op weg naar Antwerpen in NL te veel files waren, en mijn "neuktijd" door de files opgesnoept werd. Dus was ik alleen voor mijn zakelijke afspraak in Antwerpen. Volgende keer beter.
 
@mezelf

Een tijd geleden stelde ik de vraag over de app van de Lijn en het gebruik van P&R plaatsen.

Ik heb de proef op de som genomen.
App downloaden was zoals gewoon heel eenvoudig.
In de app maak je dan een account aan, en daar kan je dan ook een (Nederlandse) creditcard aan koppelen.

Reserveren is ook heel eenvoudig. Het gebruik is dan een beetje vreemd maar werkt wel.

Op het moment dat je bij de P&R staat (ik was bij Luchtbal) ga je in de app de boeking activeren. Deze heeft een begin- en eindtijd. Dan ga je met de auto naar de slagboom en deze gaat open. Je ticket is nu actief.

Uitrijden was net zo. In de parkeergarage is er een automaat, qr code laten zien en klaar.

Ik moet toegeven dat ik deze dag niet naar de dames was omdat er op weg naar Antwerpen in NL te veel files waren, en mijn "neuktijd" door de files opgesnoept werd. Dus was ik alleen voor mijn zakelijke afspraak in Antwerpen. Volgende keer beter.
Als ik het wel eens goed begrepen heb je bent bijvoorbeeld Nederlander dat je dan niet op straat mag parkeren alleen wel in een parkeergarage
 
1 keer wel eens bij het Schipperskwartier geweest auto in parkeergarage gezet vlakbij de haven behoorlijk druk ook in Antwerpen maar ook wel eens bij het redlight Brussel geweest auto geparkeerd bij het station Zaventem daar gebruik je parkeerschijf daar mag je een bepaalde tijd staan vanaf de parking Zaventem ga je met de trein naar Brussel noord loopafstand ben je bij de dames ideaal zo trein van Zaventem naar Brussel noord doet er een kwartiertje over
 
Gisteren ruim voldoende plaats. Je kunt echter niet vanaf de Ankerrui de Oude Leeuwenrui oprijden. Je moet dus vanaf de kaaien aan komen rijden.
Moet mijn Antwerps maar eens bijspijkeren, volgens de site wordt er weliswaar richting de kaaien gewerkt maar kan ik juist niet richting de Leien rijden.

Of zoiets
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240912_173526_DuckDuckGo.jpg
    Screenshot_20240912_173526_DuckDuckGo.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan