• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook dat zal met het tijdstip(spits)te maken hebben. Er zijn inderdaad wel wat asociale chauffeurs die eerst de rij voorbij rijden en zich er dan tussen wringen. Als ik de kans krijg, blokkeer ik hun zodat het niet lukt. Bovendien is het de laatste tijd op de Ankerrui ook wat drukker vanwege de afsluiting van de Paardenmarkt. Ik rijd altijd via de Ankerrui.
 
Op linkeroever is het na 19.00 gratis parkeren. Vanuit de voetgangerstunnel is het ongeveer 20 min wandelen tot aan het Schipperskwartier. Je heb het voordeel dat je het drukke verkeer vermijdt en geen files onderweg..
 
Om te beginnen wandel ik vrijwel uitsluitend overdag. Dus overal betalen. Bovendien kom ik niet van die kant, moet ik door het drukke verkeer het skw voorbij rijden om daar te parkeren. Is dus niet handig en ook niet logisch.
 
Om te beginnen wandel ik vrijwel uitsluitend overdag. Dus overal betalen. Bovendien kom ik niet van die kant, moet ik door het drukke verkeer het skw voorbij rijden om daar te parkeren. Is dus niet handig en ook niet logisch.
Ik gaf enkel maar een voorbeeld hoe je op een alternatieve manier het Schipperskwartier kan bereiken. Voor sommige wandelaars is dat wel een probleem dat de Paardenmarkt afgesloten is .
 
Vorig jaar had ik geen enkel probleem. Er was toen op de Ankerrui plaats genoeg. Maar een 5 tal minuten verder wandelen. Ik ga waarschijnlijk ook dit jaar weer gewoon.
 
Voor de bereikbaarheid van SKW wat te "verbeteren" vindt Stad het nodig om de Waaslandtunnel vanaf 23 Sept. 24 enkel nog toe te laten voor plaatselijk verkeer. Voorlopig geen boetes ....
Na de invoering van de LEZ, duur parkeren, begrenzing van parkeren in Stad, ... een zoveelste maatregel om de bezoeker van O en W VL te ontmoedigen.
Goe bezig !


lees meer op https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/0...-23-september-alleen-nogtoegankelijk-voor-lo/

Doc
 
Voor de bereikbaarheid van SKW wat te "verbeteren" vindt Stad het nodig om de Waaslandtunnel vanaf 23 Sept. 24 enkel nog toe te laten voor plaatselijk verkeer. Voorlopig geen boetes ....
Na de invoering van de LEZ, duur parkeren, begrenzing van parkeren in Stad, ... een zoveelste maatregel om de bezoeker van O en W VL te ontmoedigen.
Goe bezig !


lees meer op https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/0...-23-september-alleen-nogtoegankelijk-voor-lo/

Doc
Zet uw auto op parking van park en ride in melsele en vandaar met den tram naar antwerpen. Veel makkelijker en veel file leed uitgespaard. Ik doe dit al jaren en heel makkelijk.
 
Voor de bereikbaarheid van SKW wat te "verbeteren" vindt Stad het nodig om de Waaslandtunnel vanaf 23 Sept. 24 enkel nog toe te laten voor plaatselijk verkeer. Voorlopig geen boetes ....
Na de invoering van de LEZ, duur parkeren, begrenzing van parkeren in Stad, ... een zoveelste maatregel om de bezoeker van O en W VL te ontmoedigen.
Goe bezig !


lees meer op https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/0...-23-september-alleen-nogtoegankelijk-voor-lo/

Doc
Wees eens eerlijk. De Waaslandtunnel kan al lang de hoeveelheden verkeer niet meer aan, en er moest dus iets gebeuren.

Ook al die andere maatregelen zijn niet bedoeld om anderen te "pesten" maar om de stad leefbaar te houden voor de bewoners. En sommige zijn van hogerhand opgelegd, zelfs door Europa.
 
Ik trek - zoals elke Vlaming- mijne plan wel met de openbaar vervoer, P-R, ... or what ever als het maar vooruit gaat. Europa heeft zich daar niet mee te moeien.

Ik heb weet van veel bezoekers die in de omgeving zijn met de auto en effen snel een wippie willen maken in het skw. Deze mogelijke klanten voor de meiskes in het skw zullen meer en meer afhaken.

Doc
 
Ik trek - zoals elke Vlaming- mijne plan wel met de openbaar vervoer, P-R, ... or what ever als het maar vooruit gaat. Europa heeft zich daar niet mee te moeien.

Ik heb weet van veel bezoekers die in de omgeving zijn met de auto en effen snel een wippie willen maken in het skw. Deze mogelijke klanten voor de meiskes in het skw zullen meer en meer afhaken.

Doc
Ik red me ook prima.

Europa heeft zich er inderdaad niet mee te moeien, maar dat doen ze wel. Ze moeien zich overal mee.

Iemand die wil komen wippen, vind wel een mogelijkheid. Waar een wil is, is een weg. Op de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui is altijd wel een parkeerplaats te vinden.
 
De waterbus is ook een alternatief om file vrij in de binnenstad te geraken.
Deze vaart zowel stroomafwaarts als - opwaarts richting.
de fiets kan mee.

Voor W en O Vl. is Kruibeke is een mooie opstapplaats met parking, afstappen aan het Steenplein.

Doc
 
Terug
Bovenaan Onderaan