Zorro
Stamgast
Loopt iedereen daar nog steeds met een mondkapje rond??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeen! Dit is een foto uit de pers van vorige zomer... Nu is nog drukker!Loopt iedereen daar nog steeds met een mondkapje rond??
Bussen en trams hebben tegenwoordig airco hoor!Maar of je (zeker met temperaturen rond de 30) graag in een eivolle bus of tram stapt, is iets anders. En dan met je hebben en houden er weer op.
Met de bus nog niet... Maar met de tram of (voor langere verplaatsingen) de trein. Zeker weten!@Marco jij gaat vast niet wandelen met de bus haha
Wie geeft u het recht een foto van mij te plaatsen op dit forum
Die in dat roze 'Barbie' setje?Wie geeft u het recht een foto van mij te plaatsen op dit forum
Die op de eerste rij
ja nu ist 1 euro dan ist 2 dan ist 5 en dan oei oei moet ge een abonnement hebben, zo werkt het. langzaam uitmelkenTsja... die één (1)! Euro per dag (24uur!) die de P&R je nu zullen kosten...
Dat zal dan echt wel onoverkomelijk zijn...
Ja ik heb echt zin om heeeelemaal daar te parkeren en in een muffe tram of bus te zitten en de helft van mijn vrije dag de verpatsen gewoon aan vervoerIn totaal zijn er nu tien (10)! P&R beschikbaar rond de stad... met een totale capaciteit van 5074 voertuigen!
Bekijk bijlage 125778
Vanwaar je vlot met het openbaar vervoer verder kan...
Ja! En met de auto de stad inrijden is dan gratis? Want auto bestuurders worden immers niet uitgemolken? Of... versta ik het fout?ja nu ist 1 euro dan ist 2 dan ist 5 en dan oei oei moet ge een abonnement hebben, zo werkt het. langzaam uitmelken
Gewoon een flat huren -of beter nog- kopen nabij het Falconplein! Zit je altijd bij de bron! Haha!Ja ik heb echt zin om heeeelemaal daar te parkeren en in een muffe tram of bus te zitten en de helft van mijn vrije dag de verpatsen gewoon aan vervoer
Ja ik moet toch geen tol betalen om de stad in te rijden?Ja! En met de auto de stad inrijden is dan gratis? Want auto bestuurders worden immers niet uitgemolken? Of... versta ik het fout?
klonk grappiger in uw denkketelGewoon een flat huren -of beter nog- kopen aan het Falconplein! Zit je altijd bij de bron! Haha!
Hangt af van je auto... want lage emissiezone!Ja ik moet toch geen tol betalen om de stad in te rijden?
dat klopt, nog zo'n criminele uitvindingHangt af van je auto... want lage emissiezone!
Na 22.00u, moet je niet meer betalen, misschien ook een optie.Is er vandaag de dag nog een mogelijkheid om gratis te parkeren in Antwerpen, maximaal 2 a 3 km van het Schipperskwartier vandaan, dan wel een optie om ergens betaald te parkeren, waarbij je contant kunt betalen?
Proficiat! Je eerste bon!De eerste bon gekregen, na al die jaren van SKW bezoek. 44€ s avonds 21.15 uur Adriaen Brouwerstraat.
Inlijsten en thuis aan de muur hangen.De eerste bon gekregen, na al die jaren van SKW bezoek. 44€ s avonds 21.15 uur Adriaen Brouwerstraat.
waarvan die af ekeren voor een gedeelte word vehuur aan een autobedrijf,goe bezigIn totaal zijn er nu tien (10)! P&R beschikbaar rond de stad... met een totale capaciteit van 5074 voertuigen!
Bekijk bijlage 125778
Vanwaar je vlot met het openbaar vervoer verder kan...
yep die aan de sluisstraat altijd gratis parkeren is ook net buiten de Lez zone,al staat het de laaste tijd aardig vol daar,maar dat zal met de zomerbars temaken hebbenIs er vandaag de dag nog een mogelijkheid om gratis te parkeren in Antwerpen, maximaal 2 a 3 km van het Schipperskwartier vandaan, dan wel een optie om ergens betaald te parkeren, waarbij je contant kunt betalen?
P&R luchtbal... heeft 1700 plaatsen! Blijft dus echt nog wel genoeg plaats over voor jou...waarvan die af ekeren voor een gedeelte word vehuur aan een autobedrijf,goe bezig