Johnny Walk
Meubelstuk
Als skw bezoeker heb je er momenteel geen enkele last van inderdaad.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolledig mee eens, mij (en heel mijn vriendenkring trouwens ook) zien ze nooit meer in AntwerpenHet ligt juist daaraan, vroeger kon je gemakkelijk en gratis parkeren aan de kaaien bijvoorbeeld, zoveel ruimte was er, nu hebben ze er een zinloos breed betonnen wandelpad van gemaakt waar niemand om vroeg, of aan de vlaamsekaai, nog dichter bij het centrum, kon je parkeren, nu een zinloos raprap in elkaar geplakt parkske van gemaakt met ja ja ja onze mafia vriendjes van de qpark hebben er hun parkingske eronder gezet
Het zat er elk weekend gewoon bomvol
Nu? ge moogt er van dromen, niemand wil nog komen, niemand wil de woekerprijzen van die parkingmafiabedrijven betalen als je gewoon online kan shoppen.
Gebruik gewoon je eigen ogen, zie je meer winkels opengaan of zie je meer winkels sluiten?
Antwerpen heeft met opzet alle gratis parkeerplaatsen weggebouwd om meer geld uit de automobilist te melken, meer niet.
Dat valt wel mee hoor, dat is een beperkt gebied, niet in de buurt van de Geleenstraat en in de buurt van de Doubletstraat moet je misschien een klein stukje verder parkeren.Neem Den Haag bvb, daar kun je in hele gebieden alleen nog parkeren met een dagkaart aan €50.
Nee, omdat ze te lui zijn om naar de winkel te gaan.en.. iedereen gaat juist online shoppen omdat parking duur en moeilijk is gemaakt
Ik had begrepen dat de omgeving van de Geleenstraat juist wel één van die gebieden was.Dat valt wel mee hoor, dat is een beperkt gebied, niet in de buurt van de Geleenstraat en in de buurt van de Doubletstraat moet je misschien een klein stukje verder parkeren.
ze waren niet lui hoor toen er nog gratis parking was. En online shoppen was al even populairNee, omdat ze te lui zijn om naar de winkel te gaan.