Geld en sex! De twee meest fascinerende onderwerpen... Als je die dan ook nog eens kan combineren... Geeft gegarandeerd stof voor uren geleuter!@Lisa Lefèvre 't is weer zover! Zoals altijd gaat het uiteindelijk weer over de centjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeld en sex! De twee meest fascinerende onderwerpen... Als je die dan ook nog eens kan combineren... Geeft gegarandeerd stof voor uren geleuter!@Lisa Lefèvre 't is weer zover! Zoals altijd gaat het uiteindelijk weer over de centjes
Zeker weten dolle pret in bed of onder de doucheGeld en sex! De twee meest fascinerende onderwerpen... Als je die dan ook nog eens kan combineren... Geeft gegarandeerd stof voor uren geleuter!
Heb je ook gelijk de onderwerpen van de meeste ruzies in relatiesGeld en sex! De twee meest fascinerende onderwerpen... Als je die dan ook nog eens kan combineren... Geeft gegarandeerd stof voor uren geleuter!
Wat dacht je van "kan je mij svp geld lenen voor mijn huur anders word ik over een paar dagen eruit geschopt, het is écht urgent en ik betaal je het écht zo snel mogelijk terug!". Om vervolgens na ruim 9 maanden nog steeds geen ene euro terug te hebben gezien
Jullie zijn ook helemaal knettergek, als ik dit zo lees! Dit roep je toch keihard over jezelf af? Hoe kom je erbij om hier in te trappen? Geen enkel medelijden voor mannen die op deze manier 'gepluimd' worden. Ik zou het nog bijna eens worden met Eagle...Ja. Ik dacht laat ik het gezellig houden.
Ooit eens een keer geld voor een ticket (€800) gegeven
Dat klopt; ik ben ook af en toe knettergek.helemaal knettergek
Over een paar dagen, zit je inbox waarschijnlijk vol met berichtjes van DVPs.En het geld is voor mij ook geen probleem; bakken vol hier.
Niet alleen DVPsOver een paar dagen, zit je inbox waarschijnlijk vol met berichtjes van DVPs.
En het geld is voor mij ook geen probleem; bakken vol hier.
Niet van mij, ik heb ook bakken vol hierOver een paar dagen, zit je inbox waarschijnlijk vol met berichtjes van DVPs.
Nou gaat jouw inbox nog voller worden. Als je toch bakken vol hebt, kan het ook wel een keer voor niks om een afspraakje te makenNiet van mij, ik heb ook bakken vol hier
('T is niet waar hoor meneer van de belastingsdienst)
Aleez dan, 'OmDaT iK u Zo GrAaG hEb'.Nou gaat jouw inbox nog voller worden. Als je toch bakken vol hebt, kan het ook wel een keer voor niks om een afspraakje te maken
Aleez dan, 'OmDaT iK u Zo GrAaG hEb'.
€800 weggooien is voor iederéén veel geld, en zonde. Kom op nou. Ik vraag me dan af wat je bezielt om zoiets te doen. Of een ticket boeken naar de andere kant van de wereld voor iemand die daar niet op zit te wachten, voor wie je zomaar een klant was... ongevraagd, onaangekondigd. Dat kan je voor jezelf wel recht willen praten, maar dat is toch veel geld weggooien aan iets bizars? Hoe kom je op zo'n punt?Knettergek mischien wel, maar dat staat los hiervan.
Het geld is geen probleem voor mij. Het was een hele snelle test om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb cq wat voor iemand woning toelaat….
Als je iemand laat screenen ben je duurder uit
Totale idiotie. Er lopen toch ...... rond op deze wereld. Geen wonder dat er dvps zijn die er gretig misbruik van maken. Sommige mannen vragen er zelf om.Heb ook ooit €1000 geleend aan een dvp, ik kon het ook best missen. Initieel betaalde ze mooi terug (maandelijks bedrag), maar uiteindelijk viel het stil. Nog zo'n €500 te goed, die ik wsl nooit zal terugzien. Ik lig er niet wakker van, ze was het waard.
Pooier die alles afpakt, geld doorsluizen naar thuisland, drugsverslaving, alcoholverslaving en noem maar op.Zoveel mensen dat geld lenen aan een dvp.
Ik zal echt nooit begrijpen hoeveel dames telkens in 'geldnood' zitten, geen eten kunnen kopen, geen huur kunnen betalen en uit huis gaan gezet worden. Dat begrijp ik echt niet.
Allemaal duidelijke redenen om die dame dus geen geld te lenen. Om on topic te blijven, ook een aantal goede redenen om opeens afscheid te nemen.Pooier die alles afpakt, geld doorsluizen naar thuisland, drugsverslaving, alcoholverslaving en noem maar op.
Nounou, ik denk dat je een verkeerd beeld van me hebt. Ik was er me 100% bewust van dat ik dat geld wsl niet ging terugzien. De (Vlaamse) dame in kwestie had me op dat moment al enorm veel geboden, ook buiten de seks om. En nadien is ze dat ook nog lange tijd blijven doen. Het was geen dertien-in-een-dozijn dvp met een dertien-in-een-dozijn verhaaltje. Dus het was een perfect zinnige afweging. Ik zou het - in dezelfde context! - direct opnieuw doen.Totale idiotie. Er lopen toch ...... rond op deze wereld. Geen wonder dat er dvps zijn die er gretig misbruik van maken. Sommige mannen vragen er zelf om.
Kijk jij begrijpt het! Het vaak gewoon een test om te kijken of ze misbruik van mij willen maken. Daarmee beperk je schade in de toekomst. Als ik het geld niet zou kunnen missen is het een ander verhaal.Allemaal duidelijke redenen om die dame dus geen geld te lenen. Om on topic te blijven, ook een aantal goede redenen om opeens afscheid te nemen.
Vrouwen die mannen 'testen' mijd ik als de pest. Manipulatief gedrag vind ik dat. Of je vindt iemand leuk, of niet. Maar dat is niet in geld uit te drukken. En dan ook nog blij zijn dat je 'slaagt' voor zoiets, mijn hemel.By the way, mijn huidige vriendin had mij ook getest door mij een totaal nutteloze aankoop te laten betalen. Ik ben geslaagd voor de test. Wij zijn nu al zo'n 7 jaar samen. Overigens is haar inkomen behoorlijk hoger dan dat van mij. (geen dvp, maar heeft erg veel kennissen in dat wereldje die ze ook regelmatig met vanalles en nog wat helpt).
Wat ge als ambtenaar allemaal niet kunt bereiken hè