- 837
- 27/11/21
- 3.071
Betaling in natura kan ook hoor. . Ik kan altijd gebruikmaken van zulke professionelen: boekhouder, aannemer, chaffeur, schoonmaker enz.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn een ambtenaar??Betaling in natura kan ook hoor. . Ik kan altijd gebruikmaken van zulke professionelen: boekhouder, aannemer, chaffeur, schoonmaker enz.
Deel 1: Zou kunnen, maar het wordt door sommige zelfstandige dames (sowieso altijd beter) ook gebruikt om zichzelf vrij te pleiten.Zijn het echt de dames die zelf de prijzen bepalen, of zijn het die boekers of hij ze ook genoemd worden, die de prijs bepalen van de dames?
Misschien eens bij een kleuterschool gaan kijken, staan vaak jonge gescheiden moedertjes die wel een beurt kunnen gebruiken en willen. Voor een gemeend complimentje,
Nou vooruit dan maar...Nahh, I'm good. Ik verhoog mijn tarieven toch niet? Is al meer dan genoeg
Ja lap ik val dan letterlijk uit de boot helaas niet aan te doen Had maar een betere job moet uitkiezenBetaling in natura kan ook hoor. . Ik kan altijd gebruikmaken van zulke professionelen: boekhouder, aannemer, chaffeur, schoonmaker enz.
Misschien als ze een vergunning voor een dakkapel nodig heeft?En een ambtenaar??
@Belle mag ik dan ook zo koken voor jouBekijk bijlage 56739
Als er op deze manier gepoetst kan worden, GRAAG
Ik hou dan die stofzuiger niet vast met mn hand hoorBekijk bijlage 56739
Als er op deze manier gepoetst kan worden, GRAAG
Ja die worden zeker aanvaardEn een ambtenaar??
Serieus?Betaling in natura kan ook hoor. . Ik kan altijd gebruikmaken van zulke professionelen: boekhouder, aannemer, chaffeur, schoonmaker enz.
Wat is dat nou weer voor rare valse tegenstelling? Een klik kun je hebben binnen een zakelijke overeenkomst. Een aannemer of verkoper of zakenman kan het met sommige klanten geweldig goed vinden, maakt altijd een praatje, oprechte interesse enz. Met andere klanten heeft-ie dat niet of minder, omdat-ie daar als persoon gewoon minder mee heeft. Maar hij moet nog steeds eten, dus rekent hij iedereen dezelfde prijs. De klant met de klik vraagt dan ook geen korting omdat ze samen zo gezellig kunnen buurten.Als er altijd, volgens velen dan, zo'n enorme wederzijdse klik is dan gaat ze voor jou dr prijs niet verhogen toch?
Of durven jullie dat ook al niet te vragen
Als er altijd, volgens velen dan, zo'n enorme wederzijdse klik is dan gaat ze voor jou dr prijs niet verhogen toch?
Of durven jullie dat ook al niet te vragen
Ik weet niet bij welke school jij komt, maar ik kom er wel eens langs gefietst en wat daar staat is, geheel naar verwachting, verlept, afgeleefd en heeft zich al jaren geleden laten gaan.Misschien eens bij een kleuterschool gaan kijken, staan vaak jonge gescheiden moedertjes die wel een beurt kunnen gebruiken en willen. Voor een gemeend complimentje,
Altijd handigEn een ambtenaar??
Misschien zegt dat iets over die school waar jij langs fietst , maar bij mijn in de buurt zie ik best leuke jonge moedertjes.Ik weet niet bij welke school jij komt, maar ik kom er wel eens langs gefietst en wat daar staat is, geheel naar verwachting, verlept, afgeleefd en heeft zich al jaren geleden laten gaan.
Oh ja..ben het vergeten te zeggen. Aannemers met een grote hamer krijgen voorrang.@Luna Aannemer?
En wat met koks ?Oh ja..ben het vergeten te zeggen. Aannemers met een grote hamer krijgen voorrang.
Gratis maaltijden zijn altijd welkom.Ja lap ik val dan letterlijk uit de boot helaas niet aan te doen Had maar een betere job moet uitkiezen
Die kunnen in hun eigen soep gaarkokenEn wat met koks ?
Volgens mij bedoelde Luna dat niet serieus, ik denk dat het meer als grap bedoeld was.Serieus?
Zeg je nu dat je sex hebt met je boekhouder voor zijn diensten?
Maar wist je dan al dat hij daar interesse in had voordat je hem benaderde?
Lijkt me toch een aparte kwestie omdat je dan de service aanbiedt ipv dat mannen er gericht om vragen.
En wat met koks ?
Oké is genoteerd meisje zal het opsturen per post.NlGratis maaltijden zijn altijd welkom.
Wie zegt dat liefde van de dame gaat ook door de maag hoorJe kookgerei is toch geen match voor die hamers
Als ze slikt wel ...Wie zegt dat liefde van de dame gaat ook door de maag hoor
Geintje hoor. Heb wel een boekhouder die een redelijke prijs aanbiedt en er is geen sprake van seks.Serieus?
Zeg je nu dat je sex hebt met je boekhouder voor zijn diensten?
Maar wist je dan al dat hij daar interesse in had voordat je hem benaderde?
Lijkt me toch een aparte kwestie omdat je dan de service aanbiedt ipv dat mannen er gericht om vragen.
Ge zegt het voor mijAls ze slikt wel ...