Nou, ik heb dus onlangs weer zo'n moment gehad. In één bezoek is ze gedegradeerd van favoriet naar over en uit.
Ik zal verder niet in detail treden, maar in feite komt het er op neer dat ik ineens zag wat voor een heks er achter het masker schuilging. Ik kan er best kwaad over worden, maar het heeft geen zin. Wat je had opgebouwd is in één klap weggevaagd.
Trouwens, ik zie ook steeds vaker dat de dames bij ieder nieuw bezoekje er minder moeite voor doen. Ze denken je toch wel in de pocket te hebben of zo. Dat is voor mij ook een reden om er mee te stoppen.
Het kan heel plotseling gebeuren idd. Het is natuurlijk altijd een raar iets wat je 'opbouwt' met een dvp.
Soms ben ik bijna jaloers op de ongecompliceerde types die gewoon nooit vaker dan 1x naar een dame toe gaan, of zelfs de types die in hun bewoordingen uiterst vrouw-onvriendelijk overkomen.
Dan speel je het als klant en dvp beiden gewoon hard. Ligt niet in mijn aard, maar dan zijn het echt seksuele handelingen in ruil voor geld.
Zodra je persoonlijker wordt met iemand, verkikkerd raakt op een of meerdere dames, denkt tot een soort wederzijdse favorieten te gaan horen kun je je daar ernstig op verkijken.
Wat dat betreft kunnen dames sluw, maar daardoor ook juist weer oliedom zijn.
Ze kunnen een steenrijke client om een tientje zo verneuken dat hij nooit meer terug keert bij wijze van spreken.
Terwijl dat op de juiste manier inschatten juist iets is wat je bij een uitgenaste dame zou verwachten.
Maar ze hanteren vaak de methodiek van dag-werkers in derde wereld landen. Liever vandaag een euro, dan morgen een tientje.
Want op morgen kun je niet rekenen en vandaag is handje contantje.
Wederzijdse waardering tussen client en dvp kan veel waard zijn volgens mij. Steady inkomen, altijd goede service, zowel fysiek als geestelijk een connectie opbouwen.
En dan schiet je jezelf als dvp genadeloos in je voet als je je opeens keihard opstelt.
Ik heb het een keer gehad bij een dame waar ik op een zeer zomerse dag aankwam met een boxershort aan en bleek dat ik mijn geld vergeten was.
Heel dom natuurlijk, maar ze kende me al 2 jaar, wist dat ik 100% betrouwbaar was en de volgende keer moeiteloos het dubbele zou overhandigen.
Maar toch moest ik a la minute drie kwartier terug naar huis en daarna weer naar haar om het geld op te halen. Ik opperde nog dat we de afspraak ook konden cancellen, maar daar wilde ze ook niet van weten.
Dus ik in mijn geiligheid met 2 taxi's heen en weer gesjeesd en daarna de date gehad, maar eenmaal thuis wist ik eigenlijk gelijk dat ik nooit meer bij haar langs zou gaan.
Ben toch wel benieuwd naar je details
@Oscular of ben je bang dat ze meeleest? Hoeft niet hoor, maar op zich kleine kans dat je verhaal zo herkenbaar is dat iemand direct denkt dan moet hij die of die persoon zijn.