Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame is ondertussen al weer vertrokken. Er zijn momenteel 3 uit het carousel actief in Gent: Sofie, Yenny en Ling... Waste of money en afwerk sex ... Heb mij daar 3-4 jaar geleden aan laten vangen. Nooit meer.

Als je een aziatische dame wil bezoeken, er zijn enkele gevestigde waardes actief in Gent. They are worthy every penny!
welke zijn het wel waard.?
 
welke zijn het wel waard.?

Luna (thai), Chanel, en de 2 bij Kiya , Mija en Yumi ... alle 4 uitgebreide en positieve recensies hier waar weinig aan toe te voegen valt. En geen van hen doet NZC zoals die chineeskes van het circus

Der is nu ook sinds een maand of zo Lilina bij Kiya maar geen ervaring mee, zekers betere service omdat ze binnen een week niet in een andere stad is
 
Laatst bewerkt:
Luna (thai), Chanel, en de 2 bij Kiya , Mija en Yumi ... alle 4 uitgebreide en positieve recensies hier waar weinig aan toe te voegen valt. En geen van hen doet NZC zoals die chineeskes van het circus

Der is nu ook sinds een maand of zo Lilina bij Kiya maar geen ervaring mee, zekers betere service omdat ze binnen een week niet in een andere stad is
Volledig akkoord met Roswell.

Liliana bij Kiya is ook best ok qua dienstverlening, ze doet alles wat niet extreem is en maakt de afgesproken tijd ruim vol. Qua uiterlijk vind ik haar iets minder vooral omwille van haar fakeborsten die naar mijn smaak nogal overdreven uitgevallen zijn, maar dat is persoonlijk natuurlijk.


Er is bij Kiya nog een nieuwe Chinese, een zekere Lily, die zou zelfs Nederlands spreken, maar ik heb nog geen ervaring met haar.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan