Recensie Alkmaar, Wendy 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dick31

Wandelaar
45
06/05/24
19
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2896788-cindy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De advertentie had ik al een paar weken gezien en ik had vandaag wel zin in iets anders dus contact gezocht met Wendy waarbij in de naam staat Cindy.

Contact via WA ging makkelijk en snel een afspraak gemaakt en die kant op gegaan. Ter plaatse het huisnummer gekregen en naar de deur gegaan. Ik werd hier snel met een zoen begroet en meegenomen naar de slaapkamer waar meerdere zoenen volgden. Er zijn volgens mij meerdere dames in huis maar niet gezien, wel iets gehoord. Na het ontkleden en afhandelen van de nodige plichtplegingen werd ik het bed op getrokken.

Op het bed werd ik volop gezoend maar helaas kon ik zelf eigenlijk bijna nergens bij. Ze nam plaats tussen mijn benen en zakte langzaam af naar beneden om mijn ballen te verwennen. Tussendoor werd er een vochtig doekje gepakt om mijn paal goed schoon te maken waarna er een heerlijke pijpbeurt volgde waarbij ook mijn ballen werden verwend. Na een paar minuten wilde ze me gaan neuken en pakte een condoom maar hoe het is gebeurd weet ik niet, maar ineens werd dit een prostaatmassage. Dit in combinatie met een heerlijke pijpbeurt eindigde in een heerlijke cim (vroeg nog net op tijd of dit mocht).

Daarna was het eigenlijk wel meteen over, zij ging haar mond legen en ik vond het ook wel mooi. Stond daardoor ook na een kwartier weer op straat. We hebben amper gesproken, maar dat ging in het Engels.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
42.823
Berichten
830.549
Leden
34.769
Nieuwste lid
Ignoramus
Terug
Bovenaan Onderaan