Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan iemand zich nog Chiara, Annabel en Madelon herinneren? . In de show boot in zaandam of in Breukelen. Lief, mooi en verschrikkelijk geil.. Mis die dames en dit soort feestjes van Ramon. Zonde dat het de nek is omgedraaid. Of dit terecht is weet ik eigenlijk niet. Daarvoor weet ik er te weinig van.
 
Amber Annabel was bij mijn eerste feestje ooit, bij Michel was dat volgensmij. Warme herinneringen aan 🥰 Jammer dat ze nu niks meer lijkt te doen op dit vlak…
Oh ja, ben ik ook een keer geweest. Ergens in Rotterdam. Amber Annabel was vaak een eindeloze sirene als ze goed hard werd geneukt.. 😋

Ik weet nog dit binnenkwam bij Ramon in de Showboat. Madalon kwam je als vaste gast op hoge hakken en met enorm lekkere tieten je met een paar flinke zoenen gedag zeggen. Heerlijk. Ik weet nog dat Chiara achter de bar stond. Omg, wat een prachtige vrouw.. Bleek verdorie gewoon mee te doen. Krijg het er nu nog warm van...
 
Laatst bewerkt:
Het beste team ooit (met ook Gangbangfriends van Franck) .
Ramon die veel geslaagde parties organiseerde maar ook een mislukt event bij Funfortwo.
Sweet en hardcore memories met Daphné, Céline, Madelon, Stella, Chiara. Stella, Amber,...
Wonderland in Breukelen was top of de top.
 
Laatst bewerkt:
Ben mijn gangbang carrière 20 jaar geleden ooit begonnen bij Giovanni in Rotterdam en Huub in Amsterdam. Ook memorabel. Weet alleen geen namen meer behalve Bonnie. Heel erg geil, de buitencategorie, maar volgens mij verongelukt in het verkeer. Iemand daar nog ooit geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan