Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amber Annabel was bij mijn eerste feestje ooit, bij Michel was dat volgensmij. Warme herinneringen aan 🥰 Jammer dat ze nu niks meer lijkt te doen op dit vlak…
Oh ja, ben ik ook een keer geweest. Ergens in Rotterdam. Amber Annabel was vaak een eindeloze sirene als ze goed hard werd geneukt.. 😋

Ik weet nog dit binnenkwam bij Ramon in de Showboat. Madalon kwam je als vaste gast op hoge hakken en met enorm lekkere tieten je met een paar flinke zoenen gedag zeggen. Heerlijk. Ik weet nog dat Chiara achter de bar stond. Omg, wat een prachtige vrouw.. Bleek verdorie gewoon mee te doen. Krijg het er nu nog warm van...

Laatst bewerkt:
Ben mijn gangbang carrière 20 jaar geleden ooit begonnen bij Giovanni in Rotterdam en Huub in Amsterdam. Ook memorabel. Weet alleen geen namen meer behalve Bonnie. Heel erg geil, de buitencategorie, maar volgens mij verongelukt in het verkeer. Iemand daar nog ooit geweest?

Ben mijn gangbang carrière 20 jaar geleden ooit begonnen bij Giovanni in Rotterdam en Huub in Amsterdam. Ook memorabel. Weet alleen geen namen meer behalve Bonnie. Heel erg geil, de buitencategorie, maar volgens mij verongelukt in het verkeer. Iemand daar nog ooit geweest?
Huub is naar Brabant vertrokken, organiseert daar nog wel eens wat. Ja, de tijden Dominique en Dian, dat waren nog eens happenings!!!

Ik was een van de dames bij ramontiek, maar van dat hele drama is als je het mij vraagt niks waar hoor.. was een geweldige tijd..
Klopt, één van de dames, en ik weet ook wie masr noem geen naam, zit achter de val van Ramontiek. Daarna is ze zelf een gb groepje begonnen wat vervolgens op niks is uitgedraaid. Ik mis die feestjes van Ramon wel hoor.

Ik was een van de dames bij ramontiek, maar van dat hele drama is als je het mij vraagt niks waar hoor.. was een geweldige tijd..
Organiseer je zelf feestjes? Ben nooit bij Ramontiek feestjes geweest maar dat klonk altijd wel als erg aantrekkelijke dames. Maar helaas nooit meegemaakt, dus als er ergens een iets georganiseerd wordt met meerdere jonge aantrekkelijke dames...

Was Bonnie niet om het leven gekomen door een mislukte vuurspuugact, niet door vuur maar doordat ze de uit te spuwen vloeistof per ongeluk had ingeslikt.

Weet niet of het dezelfde is maar bij Huub girls zaten pakweg 13 jaar geleden o.a. de onvolprezen Dominic en Dian (the beauty and the beast), over buitencategorie gesproken.
Nice man! haar (Chica la Roxxx) meer dan 1 keer gegangbanged dus? super lekker! leuke geile meid, lekker pikgeil en zaadgeil! En in die film van joke zagen we (stiekem) niet genoeg van haar.
Ja toen was ze nog leuk. Heb haar een paar keer meegemaakt bij de GB van girls unlimited in the Moods Bar en heb haar toen nog even privé gesproken en toen vertelde ze dat ze en paar dagen later haar eerste gefilmde solo gb bij Kim Holland had en daar best zenuwachtig voor was. Toen ik aangaf graag aan te schuiven zei ze fijn, dan ken ik in ieder geval alvast 1 iemand....

De opnames waren in EC Arnhem en ze deed het fantastisch. Die opname is in de loop der jaren meermaals uitgezonden op het tv kanaal Meiden van Holland en is wellicht ook nog te vinden op de website van Kim.

Laatst bewerkt:
Huub is naar Brabant vertrokken, organiseert daar nog wel eens wat. Ja, de tijden Dominique en Dian, dat waren nog eens happenings!!!
Daar is hij recent ook mee gestopt.
Dat komt ook omdat online niet de volledige versie staat.
Ik heb wel de volledige film 😊
Ik ook, de dvd versie, niet te vinden maar destijds via jouw bemachtigd. Baal nog steeds als een stekker dat ik er toen niet bij kon zijn bij dat filmen. Mijn verlofaanvraag liep vast. Scheelde jou weer een dilemma gezien mijn persoonlijke fetish :).

Laatst bewerkt:
Jouw voorkeur qua kleding had niets uitgemaakt. Het moest een GB zijn zoals het in werkelijkheid gaat en daar komen diverse soorten mensen op af.
Dat (deelnemen in travestie) ben ik geloof ik pas iets later gaan doen, ik doelde op mijn sperma fetish waarbij ik dus als man spermazoenen/cumswaps van je mocht ontvangen. Ik heb toen nog gevraagd of dat die keer ook kon en daar moest je toen nog even over nadenken. Sperma lebberende mannen zijn nou eenmaal niet wat de producent en de puur heterogerichte zendgemachtigde (passiontv) van de opname voor ogen hadden :).

Ben ooit wel in travestie gaan kijken bij de gefilmde gangbang van Morgan voor Kim Holland. Ik koos er voor buiten beeld te blijven maar een andere travestiedame had het lef om aan te schuiven en Morgan te neuken. Dat heeft de eindmontage en tv uitzending bij meiden van Holland uiteindelijk ook gehaald. Ik hield me afzijdig maar na afloop van het gefilmde deel bleef Morgan liggen met een paar flinke klodders zaad op zich en ik zou ik niet zijn als ik niet de gelegenheid te baat had genomen om haar met instemming weer schoon likken, in travestie dit keer. De camera was al weer ingepakt maar werd op mijn verzoek weer ingezet, niet in de verwachting maar wel in de de hoop dat dit heerlijke toetje de eindmontage zou halen (heb voor de zekerheid achteraf nog even een deelnemerscontractje getekend zodat het daar in ieder geval niet van afhing). Zoals te verwachten viel haalde het de eindmontave niet. Die eindigde met Morgan die afdouched en een cameraman die opmerkte dat dit normaliter het moment was om het sperma weg te wassen maar dat dat nu onverwachts anders was gelopen waarop Morgan lachend melde dat ze zoiets nog nooit had meegemaakt.

Een kleine maand later schoof ik als man aan bij de gefilmde gb met Chica la Roxxx. De intaker herkende me nog en nam me even appart om me te laten weten dat er dit keer niet gelikt mocht worden. Vorrige keer waren de opnames al wel voorbij maar waren ze vergeten dat er nog een douchescene met de ondergespoten Morgan geschoten had moeten worden waarvoor ze van Kim op hun kop hadden gekregen. De camaraman was kennelijk nog niet op de hoogte want toen ze de eerste ladingen op haar kreeg riep die gekscherend zijn er nog liefhebbers om dat eraf te likken waarop ik zei jawel maar dat mocht toch niet.... nee dus.

Wat ik maar wil zeggen is dat een heer in travestie die de dame neukt de eindmontage wel haalde maar dat een sperma likkende tv dame kennelijk al een stapje te ver gaat laat staan een spermalikkende heer (op niet gefilmde gb ook al een dingetje natuurlijk).

Heb als man inmiddels al een paar gefilmde gb bijgewoond als cleaner voor producenten die daar weer een markt in zien wat super leuk was om te doen.

Laatst bewerkt:
Klopt, één van de dames, en ik weet ook wie masr noem geen naam, zit achter de val van Ramontiek. Daarna is ze zelf een gb groepje begonnen wat vervolgens op niks is uitgedraaid. Ik mis die feestjes van Ramon wel hoor.
Klopt en wat het voor mij extra dubieus maakte was dat de dame in kwestie op dat moment naar eigen zeggen al 1 of 2 jaar bezig was om zelf een gborganisatie op te richten, hard had gewerkt aan het opdoen van contacten als locaties en zo en op dat moment nog dames zocht omdat men na al dat voorwerk eindelijk op het punt stond om de vruchten daarvan te gaan plukken. De teloorgang van hun grootste concurrent kon in dat opzicht hoe dan ook op geen beter moment komen. Meen me te herinneren dat er kort daarop nog bedrijfsspionage plaats vond ook waarbij de clientenlijst van Ramontiek buit werd gemaakt.

Klopt en wat het voor mij extra dubieus maakte was dat de dame in kwestie op dat moment naar eigen zeggen al 1 of 2 jaar bezig was om zelf een gborganisatie op te richten, hard had gewerkt aan het opdoen van contacten als locaties en zo en op dat moment nog dames zocht omdat men na al dat voorwerk eindelijk op het punt stond om de vruchten daarvan te gaan plukken. De teloorgang van hun grootste concurrent kon in dat opzicht hoe dan ook op geen beter moment komen. Meen me te herinneren dat er kort daarop nog bedrijfsspionage plaats vond ook waarbij de clientenlijst van Ramontiek buit werd gemaakt.
Die bedrijfsspionage weet ik niks van, maar verbaast me niks. Snap alleen niet dat Ramon dit kennelijk niet door had want hij lijkt me toch eager genoeg om dit soort praktijken op tijd de kop in te drukken.

Wat het nog bijzonderder maakt is dat de dame in kwestie Ramon in de bewuste BOOS uitzending beschuldigde van het feit dat hij werkte met locaties die geen prostitutie vergunning hebben en verbolgens zelf gangbangs ging organiseren op één van die locaties zonder prostitutie vergunning (seks vergunning is wat anders dan prostitutie vergunning).

Ben trouwens benieuwd of iemand nog contact heeft met Ramon en hoe het nu met hem is.

Terug
Bovenaan Onderaan