Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe drie borsthaartjes die ik heb laat ik trots staanAndere maar verwante kwestie: borsthaar ook scheren of niet?
Nee dat doe ik niet. Wel eens gedaan maar jeukte als een gek erna. Vooral als het weer begint te groeien.Andere maar verwante kwestie: borsthaar ook scheren of niet?
Nee, niet doenAndere maar verwante kwestie: borsthaar ook scheren of niet?
Ik doe dat wel maar heb dan ook best wel lelijk borsthaar. Denk Austin Powers.Nee, niet doen
Nee, dat is een sprookje.Als je borsthaar gaat trimmen of scheren, groeit er juist meer
Hopelijk niet.Andere maar verwante kwestie: borsthaar ook scheren of niet?
Ik ben het helemaal eens met bovenstaande en heb me ook nog nooit geschoren tussen mijn benen. Dat dames hierdoor niet aan mijn balzak willen zuigen snap ik en vind ik ook helemaal geen probleem.Ja, ik deel die mening dus niet zo.
Maar zal wel hopeloos verouderd zijn. Wanneer zijn mannen begonnen met hun schaamhaar bijhouden?
In de 90s?
Ik was me goed, douche vaak, ben schoon en ik denk dat het nu amper groeit omdat ik het nooit geschoren heb.