Visueel is dat inderdaad zo. Een boom toont altijd groter als er geenstruiken onder staan.Mn lul lijkt groter als ik netjes getrimd/geschoren ben, dus al doe ik het alleen al daarvoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVisueel is dat inderdaad zo. Een boom toont altijd groter als er geenstruiken onder staan.Mn lul lijkt groter als ik netjes getrimd/geschoren ben, dus al doe ik het alleen al daarvoor
Een aansteker er bij houden werkt ook goedVoor dat haar in de bilnaad bestaat er ook voor mannen zoiets als Veet of waxen. Scheren vind ik zelf onhandig.
Niet doen. Gaat het brandalarm afEen aansteker er bij houden werkt ook goed
Niet alleen een bepaald luchtje maar door enkel afspoelen komen er allerlei soorten kruimeltjes vrijwel nooit echt van af. Vandaar als ik een man met extreem behaarde billen en zeker bilnaad zie, ga ik zijn billen niet masseren.Het is niet onhygiënisch als je goed wast, maar er blijft wel altijd een bepaald luchtje aanhangen. Helemaal als er ook haar in je bilnaad zit, hoe vaak iemand daar nog onaangenaam ruikt ná douchen is meer aanwezig dan niet.
Zeep gebruiken is schijnbaar erg lastig Enkel afspoelen behoudt de vieze geuren.
als je je daar ongemakkelijk bij voelt moet je het vooral niet doen. Op zich hoef het niet veel tijd te kosten, ik scheer mijn edele delen gewoon onder de douch, is hooguit vijf minuten werk. Maar als je in jou geval angstig en onhandig bent, kan je ook met een schaar het wat inkorten.Ik hoor het al, jullie zijn het hier redelijk over eens.
Toch gaat het m voor mij niet worden.
Ben er gewoon te druk voor, klinkt als een slap excuus, zeker voor iemand die zo veel post, maar dat doe ik vooral op korte loze momenten.
En ben er ook te angstig en onhandig voor.
Dat ballen likken geloof ik wel, vind ik niet zo'n meerwaarde, zoals ik ook niet van pzc ben bij dvp's, dus als dat condoom maar stevig genoeg afgerold wordt, moet er wel om heen te pijpen zijn.
Iedereen blij!
Niemand zegt wat je moet doen hoor. Dat is en blijft je eigen keuze. Ik snap dat je angstig bent. Was ik zeker ook de eerste paar keer. Intussen weet ik wel dat ik eerder wondjes aan mijn gezicht en schedel heb dan aan mijn onderstel haha . Maar doe wat jou goed voelt. Veel wandelplezierIs zo. Ik reageer er alleen op.
Ik lees die commentaren en merk dat ik zelfs daar al moeilijk van ga kijken en denk: Mij niet gezien.
Maar verder prima!
Ik hoor het al, jullie zijn het hier redelijk over eens.
Toch gaat het m voor mij niet worden.
Ben er gewoon te druk voor, klinkt als een slap excuus, zeker voor iemand die zo veel post, maar dat doe ik vooral op korte loze momenten.
En ben er ook te angstig en onhandig voor.
Dat ballen likken geloof ik wel, vind ik niet zo'n meerwaarde, zoals ik ook niet van pzc ben bij dvp's, dus als dat condoom maar stevig genoeg afgerold wordt, moet er wel om heen te pijpen zijn.
Iedereen blij!
Nee, echt nooit ergens last van.AHAHAH gewoon stellig niet conformeren he maar te druk is altijd een slap excuus voor een 5m handeling...hoewel, okey het klinkt alsof de eerste x wat langer zal duren maar angstig voor wat dan? Dat je hem eraf knipt?
Ennn met condoom hehe heb je niet soms dat die vervelend zit /voetl als die helemaal naar beneden gerolt is / id buurt van haren daar? Ik niet
Dat is dus de reden dat ik altijd douche bij de dame. Daar scheren vind ik een gemartel, dus was me voor de date altijd alles goed met zeep voor de date.Helemaal als er ook haar in je bilnaad zit, hoe vaak iemand daar nog onaangenaam ruikt ná douchen is meer aanwezig dan niet.
Zeep gebruiken is schijnbaar erg lastig Enkel afspoelen behoudt de vieze geuren.
Jij loopt gewoon met de mode mee dus? Dat is jouw goed recht. Ik doe het liever anders.Ik denk dat er nu wel enkele mannen zeker eens gaan nadenken of ze hun haartjes toch niet beter verwijderen , we leven in het jaar 2022 ,en niet meer in de tijd van Rubens
Ik loop niet alleen met de mode mee , ook met de tijd van hedenJij loopt gewoon met de mode mee dus? Dat is jouw goed recht. Ik doe het liever anders.
Gezicht vers geschoren is inderdaad ook belangrijk!Dat is dus de reden dat ik altijd douche bij de dame. Daar scheren vind ik een gemartel, dus was me voor de date altijd alles goed met zeep voor de date.
En on topic, eigenlijk scheer ik altijd wel als ik een dame ga bezoeken. Zowel in m'n gezicht als de schaamstreek.
Er is geen haar op mijn zak die er over denktIk denk dat er nu wel enkele mannen zeker eens gaan nadenken of ze hun haartjes toch niet beter verwijderen , we leven in het jaar 2022 ,en niet meer in de tijd van Rubens , toen moesten de vrouwen vol zijn, een hele bos haar hebben en joekels van borsten , nu wensen de meeste mannen een slanke vrouw met een kaal poesje , en geen joekels van borsten ,en een lekker kontje , al zijn er zeker altijd uitzonderingen ieder zijn keuze ,maar ik leef in het jaar 2022
Dan ben ik gelijk weg, vind ik een afknapper.Zat dames die het tegenwoordig ook laten staan, lekker dat bosje onder de oksels en schaamstreek
Lekker die tandjes flossen tochDan ben ik gelijk weg, vind ik een afknapper.
Ik ga niet aan een behaarde flamoes likken.
Ben ook benieuwd. Ongeveer hoeveel dames per elke 100 DVPs moeten er zijn voordat je zegt dat er "zat dames" zijn met een bos onder de oksels en schaamstreek?Zat dames die het tegenwoordig ook laten staan, lekker dat bosje onder de oksels en schaamstreek
Bedoel meer de huidige trend van lekker laten groeien, bij werkende dames hooguit een streepjeBen ook benieuwd. Ongeveer hoeveel dames per elke 100 DVPs moeten er zijn voordat je zegt dat er "zat dames" zijn met een bos onder de oksels en schaamstreek?
De huidige trend is nog steeds alles glad, zowel bij dames als bij de heren. Slechts een aantal "alternatieve" dames laten alles groeien, maar die zal je niet tegenkomen als dvp.Bedoel meer de huidige trend van lekker laten groeien, bij werkende dames hooguit een streepje
Dat eerste heb ik de afgelopen jaren een aantal keer gezien, dat laatste heel wat jaren terug in de sauna en dat mag zeldzaam heten. Mag vaker voorkomen.Zat dames die het tegenwoordig ook laten staan, lekker dat bosje onder de oksels en schaamstreek