Voormalig lid 3992
Meubelstuk
- 2.871
- 16/10/21
- 5.447
Jij gooit wel erg makkelijk de handdoek in de ringOp dit forum gaan jullie winnen, maar ik denk omdat jullie/wij een uitgesproken doelgroep
Toen ik voor het eerst begin jaren 90 ging samenwonen gaf mijn vriendin aan dat het misschien wel leuk zou zijn als ik mijn schaamhaar er af zou scheren , nou ja ik dat dus gedaan het jeukte als een gek , ik heb de hele andere dag aan mijn zak lopen klauwen en het werd vuurrood
Dat was dus eens maar nooit meer , ze heeft er daarna nooit meer om gevraagd en ook de drie andere vrouwen waar ik daarna nog relaties mee heb gehad zijn er nooit over begonnen of hebben er ook maar een hint over gegeven dat ze dat misschien wel een goed idee zouden vinden
Geen van de vele DVP's die ik ooit bezocht heb heb ik ooit vreemd zien kijken op het moment dat het monument onthuld werd
Inderdaad zal een DVP tegen jullie zeggen dat jullie er zo lekker glad van onder bij lopen , daar is ze tenslotte een professional voor
Eigenlijk werd ik voor het eerst geconfronteerd met de stelling dat scheren de normaalste zaak van de wereld zou zijn sinds ik een blauwe maandag op hookers zat , vervolgens weer op dat rare Citygirl en nu weer hier , dus eigenlijk ben ik van mening dat het meer iets is waar mannen zich mee bezig houden waarvan ze denken dat ze dames er een plezier mee doen dan dat dit door de dames nu zo op prijs gesteld wordt