Daarom pak je ook altijd een extra anonieme telefoon
tevens ben ik toch maar een arme sukkelaar, zullen de dames wel een brave rijke plus papa zoeken voor uw kind. Ik lag er de eerste paar keren ook wakker van, nu neem ik bij dames waar ik twijfel of ze vaker bare gaan gewoon op voorhand een prep pil in. Er zijn ook dames die ik achteraf nog (gratis) gedate heb in mijn privéleven, dan moet je ze ook wat vertrouwen. En ja hoor het aandeel is echt hoog tegenwoordig van dames die
nzc doen, vermoed door de goed werkende hiv remmers dat de jongere dames er geen schrik meer voor hebben.
Tevens is het niet zo dat dat besproken wordt of dat ik er specifiek achter vraag, vaak ben ik gewoon in het voorspel zijnde met mijn harde pik de clit goed aan t bewerken en dan steken de meeste dames hem er spontaan blank erin met het handje
. Achteraf beweren ze natuurlijk dat ze dat nooit doen, tot je ergens soms op een review stoot
Ramen doe ik al jaren niet meer, vind ik te marginaal. Daar slechts 1 x gebeurd ooit. In FKK clubs doen ook veel dames het als je voor de 2de keer een bezoekje brengt, doe nu enkel nog privé en kamerontvangst, toch de leukste sfeer vind ik.