Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn je partner vindt dit ok .... ?Ik doe alles safe en aan beffen doe ik niet vind ik vies.
Ik hoor ze nooit klagen?En je partner vindt dit ok .... ?
Waarschijnlijk heeft zij nog nooit een goede befbeurt gehad! ???Ik hoor ze nooit klagen?
Waarschijnlijk heeft zij nog nooit een goede befbeurt gehad! ???
Oei beffen vies vinden natuurlijk ieder zijn voorkeur maar ik ben wel voor een lekkere bef beurt te geven kan dit dan ook een lange tijd volhouden en ook al als compliment gekregen dat ik lekkere bef skils hebIk doe alles safe en aan beffen doe ik niet vind ik vies.
Nee, ik ga er vanuit dat de Dame in kwestie het zeer zeker mij vertelt.Naast hygiëne en soa's... hebben jullie nooit schrik om babykes te hebben rondlopen (of kruipen) zonder het te weten?
Ik ga toch liever voor NMC hoor heb al 3 schatten van kinderen waar ik trots op ben en ik zou het niet kunnen verkroppen moest ik na zoveel jaren te weten komen dat ik nog ergens een zoon of dochter heb rondlopenNaast hygiëne en soa's... hebben jullie nooit schrik om babykes te hebben rondlopen (of kruipen) zonder het te weten?
Ook al veel complimenten gekregen over mijn bef skills de dames hebben niets lieverOei beffen vies vinden natuurlijk ieder zijn voorkeur maar ik ben wel voor een lekkere bef beurt te geven kan dit dan ook een lange tijd volhouden en ook al als compliment gekregen dat ik lekkere bef skils heb
Welke dame houdt er nu niet van een lekker voorspel.Ook al veel complimenten gekregen over mijn bef skills de dames hebben niets liever
Toch zijn die er ook!Welke dame houdt er nu niet van een lekker voorspel.
Het is net als met frikandellen, gruw je ervan, dan niet eten, vind het het lekker, dan toehappen, en als het je smaak is mét de saus eroverheen!Ja, maar beffen bij een dame die zich net door je voorganger heeft laten volspuiten...
Daarom lik ik de door mij gevulde poes na afloop lekker schoon.....Ja, maar beffen bij een dame die zich net door je voorganger heeft laten volspuiten...
Betaald neuken altijd met condoom. Onbetaald neuken eigenlijk vrijwel altijd zonder. En inderdaad niets zo geil als een lekker jong ding volspuiten. Maar ga dat risico met een prosti echt niet aan!Afgelopen week nog een mooie schone heerlijk volgespoten, zonder condoom. Blijft toch het lekkerste, een mooie meid dansend bovenop je knots tot ze vol met je babietjes zit... Ondanks de risico's.
Hoe heerlijk ouderwets! Ondertussen krijg je die kaartjes toch op je email.en we 9 maanden verder zijn zonder dat er een kaartje in de bus valt.
Of ze staan voor je deur..... En je vrouw doet open....Hoe heerlijk ouderwets! Ondertussen krijg je die kaartjes toch op je email.
Dan ben ik maar ouderwets. Een geboortekaartje moet gewoon een echt kaartje zijn.Hoe heerlijk ouderwets! Ondertussen krijg je die kaartjes toch op je email.
Ik denk dat dit meer ligt aan de keuze die jij maakt voor welke dame je kiest want ik betwijfel ten zeerste of dat percentage wel zo hoog is.Ik heb de indruk dat tegenwoordig bijna alle dames bare gaan? Toch 70 a 80% doe ik zc mee vanaf de 2de date en pak een 20% al vanaf de 1ste keer. Ik pak wel bijna altijd een uur en probeer de dame zo geil mogelijk te krijgen en zie er wel goed uit naar t schijnt. Met is ook zo saai.
Om hier ff op in te haken....., babykes lopen nog niet, op z'n vroegst als dreumes/peuter in mijn ervaring.Naast hygiëne en soa's... hebben jullie nooit schrik om babykes te hebben rondlopen (of kruipen) zonder het te weten?
Nou ja, "hebde gij misschien ergens een baby liggen" klonk wat vreemd voor mij, maar je hebt een punt.Om hier ff op in te haken....., babykes lopen nog niet, op z'n vroegst als dreumes/peuter in mijn ervaring.