Als Je Gestereliseerd bent kan er nooit iets gebeurenVriendin vroeger rekende het uit. Ik kon er altijd gewoon inspuiten, behalve een paar dagen niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls Je Gestereliseerd bent kan er nooit iets gebeurenVriendin vroeger rekende het uit. Ik kon er altijd gewoon inspuiten, behalve een paar dagen niet.
Zo'n vriendin heb ik ook gehad. IdeaalAls Je Gestereliseerd bent kan er nooit iets gebeuren
Herinnerd mij aan een date met een volslanke Antilliaanse Schoonheid, jaren geleden. Was erg enthousiast en sprong zo boven op mij. Geen probleem om haar vol te spuiten zonder condoom. Dag later appte ze dat ze de morning after pil had gehaald, want ze gebruikte geen anticonceptie.Vriendin vroeger rekende het uit. Ik kon er altijd gewoon inspuiten, behalve een paar dagen niet.
40 jaar geleden laten doen, nergens last vanZelf heb ik erover getwijfeld. Las over een kans dat het daarna anders voelt en heb het niet zo op 'witte jassen' tenzij het acuut is natuurlijk.
Idem hier, maar dan 25 jaar geleden.40 jaar geleden laten doen, nergens last van
Anders voelt he?Zo'n vriendin heb ik ook gehad. Ideaal
Zelf heb ik erover getwijfeld. Las over een kans dat het daarna anders voelt en heb het niet zo op 'witte jassen' tenzij het acuut is natuurlijk.
Zo'n 50 jaar geleden al 'geholpen' en ik kan het iedereen aanbevelen. Het heeft heel wat ellende bespaard met dames die beweerden van mij zwanger te zijn.Als Je Gestereliseerd bent kan er nooit iets gebeuren
Ik had het toch even meegespeeld, ook leuk.Het enige wat veranderdis dat er geen visjes meer mee zwemmen,er veranderd verder 0,00000.
T is wel erg leuk als een vrouw je verteld dat ze zwanger van je is.
Ik feliciteerde haar en vertelde het haar,........viel ze door de mand.
Misschien een beetje overbodig om te melden maar deze manier van 'anticonceptie' is natuurlijk niet betrouwbaar. We zien regelmatig voorkomen dat de eisprong eerder of later is waardoor vrouwen toch zwanger kunnen raken.Vriendin vroeger rekende het uit. Ik kon er altijd gewoon inspuiten, behalve een paar dagen niet.
Ik heb een week gewacht,..... en in die week 5x uitgewoondIk had het toch even meegespeeld, ook leuk.
nzc kan 'bevrijdend' zijn hoorVorige maand was mij ook het nzc zonder woorden door een dame in Zoetermeer aangeboden. Ik zei gelijk graag een condoom.
Het was dat de dame mij zonder condoom pijpte op bed, dit was niet verkeerd. Toen ging op haar rug liggen met haar knieën opgetrokken en benen gespreid. Dit alles zonder een condoom te pakken en zei tegen mij "come".
Ik zei:"condom".
Zij reageerde met een verbaasd gezicht:"no need, you cum on stomach".
Ik zei:"do you have a condom".
Met een zucht draaide zij op haar zij een trok de la open van het kastje naast het bed om een condoom te pakken.
Ik dacht bij mijzelf niet alle mannen voor mijn bezoek zullen in enthousiasme hun piemel tijdig terugtrekken.
De advertentie van de dame zie ik niet meer. Want anders had ik hier een recensie geplaatst. Het was ook nog eens niet de dame van de foto in de advertentie.
Misschien een beetje overbodig om te melden maar deze manier van 'anticonceptie' is natuurlijk niet betrouwbaar. We zien regelmatig voorkomen dat de eisprong eerder of later is waardoor vrouwen toch zwanger kunnen raken.
Dan sluiten we hem netjes op in een condoom, safety first. Erg jammer gezien het geweldige uitzicht op een CreampieVolgende staat op de site:
Houdt altijd rekening met het moment waarop je betrouwbaar kan testen! Test NIET eerder dan 21 dagen na de besmetting. Geeft de uitslag aan dat je geen chlamydia hebt en je hebt eerder getest dan de aangegeven periode dan adviseren we je altijd de test te herhalen. Wij bieden je de gelegenheid tegen relatief lage kosten twee tests te bestellen.
Testen op Chlamydia trachomatis (2 Tests - € 27,50):
Gemiddeld 2 kutjes in de week volblaffen.... dan tellen de laatste 6 kutjes dus niet mee.
Klinkt leuk maar in de pratijk niet handig. Ik zou pas testen bij klachten of 2-3 per jaar. En niet maar lukraak iedere keer zo'n test er tegenaan gooien voor je gemoedsrust.