Lechef4b21
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nuka-terug-in-hasselt-mooi-stout-vrouwtje-met-klasse.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Nu Nuka weer een vaste stek gevonden heeft in Hasselt wil ik toch nog eens een recensie schrijven.
Ik moet niet alles tot in de intiemste details beschrijven. Wie dit forum volgt weet wat er tijdens een date allemaal gebeurt.
Wat jullie wel moeten weten is dat Nuka alles met volle overgave doet. Wie haar, zoals ik, al kent weet dat het voor haar een erezaak is om haar date tevreden te stellen.
Voor wie wil kennismaken met een echte dame, die ook een echt sletje kan zijn , zal bij haar nooit teleurgesteld naar huis gaan. Als ik zou moeten kiezen tussen de vele geplastificeerde poppetjes, die je tegenwoordig overal vindt, of een klasse vrouw als Nuka dan wist ik het wel.
Ze staat voor mij op nummer 1.
Ik moet niet alles tot in de intiemste details beschrijven. Wie dit forum volgt weet wat er tijdens een date allemaal gebeurt.
Wat jullie wel moeten weten is dat Nuka alles met volle overgave doet. Wie haar, zoals ik, al kent weet dat het voor haar een erezaak is om haar date tevreden te stellen.
Voor wie wil kennismaken met een echte dame, die ook een echt sletje kan zijn , zal bij haar nooit teleurgesteld naar huis gaan. Als ik zou moeten kiezen tussen de vele geplastificeerde poppetjes, die je tegenwoordig overal vindt, of een klasse vrouw als Nuka dan wist ik het wel.
Ze staat voor mij op nummer 1.
Laatst bewerkt: