Wanderlust
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nuka-terug-in-hasselt-mooi-stout-vrouwtje-met-klasse.html
- Totale kosten (in euro)
- 350
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik vroeg me af hoe je een review het best verwoord in een zo kort mogelijke text.
Wel: gedurende twee uren voelde ik me als een kind in een snoepwinkel waar je kan eten wat je kan en wil voor 1 vaste prijs.
Afspreken ging eigenlijk wel zeer vlot: een berichtje via whatsapp op een dag dat ze beschikbaar was en kreeg zeer snel een vriendelijk berichtje terug. Afspraak vastgelegd, maar helaas kwam haar vast werk ertussen. Ze heeft toen hemel en aarde bewogen om de afspraak toch te laten doorgaan, wat ik ten zeerste apprecieer.
Omdat ik een nieuwe klant ben, afgesproken in een rendez-vous hotel, wat ik kan begrijpen.
Ze is er ook eerlijk over waarom.
Over wat er zich die twee uren heeft afgespeeld ga ik me niet in de diepte uitweiden, haar vaste klanten weten dit wel.
Aangename tijd waarin ze vol overgave mij verwende, en toen ik de rollen omdraaide zag en merkte ik dat ze er zichtbaar van genoot en ook tot een hoogtepunt kwam zonder te faken.
Onze tijd samen zeer nuttig besteed, volgens wens en niet op de tijd lettend.
Nuka is een zeer aangenaam persoon in de omgang met een vlotte babbel.
Ze heeft een pracht van een lichaam ( is smaak natuurlijk) en ze weet dit te gebruiken. De foto's op RL kloppen dus wel.
Na de date haar bij haar thuis afgezet, en met een smakkerd afscheid genomen.
Ik heb nog een afspraak klaarstaan en bovenstaande ervaring maakt dat ik die zeker ga nakomen.
Ps: kronkelen en rollebollen.
Wel: gedurende twee uren voelde ik me als een kind in een snoepwinkel waar je kan eten wat je kan en wil voor 1 vaste prijs.
Afspreken ging eigenlijk wel zeer vlot: een berichtje via whatsapp op een dag dat ze beschikbaar was en kreeg zeer snel een vriendelijk berichtje terug. Afspraak vastgelegd, maar helaas kwam haar vast werk ertussen. Ze heeft toen hemel en aarde bewogen om de afspraak toch te laten doorgaan, wat ik ten zeerste apprecieer.
Omdat ik een nieuwe klant ben, afgesproken in een rendez-vous hotel, wat ik kan begrijpen.
Ze is er ook eerlijk over waarom.
Over wat er zich die twee uren heeft afgespeeld ga ik me niet in de diepte uitweiden, haar vaste klanten weten dit wel.
Aangename tijd waarin ze vol overgave mij verwende, en toen ik de rollen omdraaide zag en merkte ik dat ze er zichtbaar van genoot en ook tot een hoogtepunt kwam zonder te faken.
Onze tijd samen zeer nuttig besteed, volgens wens en niet op de tijd lettend.
Nuka is een zeer aangenaam persoon in de omgang met een vlotte babbel.
Ze heeft een pracht van een lichaam ( is smaak natuurlijk) en ze weet dit te gebruiken. De foto's op RL kloppen dus wel.
Na de date haar bij haar thuis afgezet, en met een smakkerd afscheid genomen.
Ik heb nog een afspraak klaarstaan en bovenstaande ervaring maakt dat ik die zeker ga nakomen.
Ps: kronkelen en rollebollen.