ach, het is van alle tijden, en dat zal het ook blijven vrees ik, het is een ziekte van de sector, eeuwige discussies, niets aan te doen ...
velen denken dat de evenaar tussen hun benen loopt, en iedereen moet er zich dan maar naar schikken. klant is koning gaat in deze sector niet op.
de dames vergeten dat hun klanten vaak van ver komen, dus een lange rit heen en terug, en er mogelijks zelfs een halve dag verlof voor genomen hebben. (kanttekening : die kosten moet je dus bijtellen bij het tarief van de dame, intussen variërend van 150 tot 300€ per uur, zonder drankje, en duurder is niet altijd beter, maar dit terzijde )
als je dan voor een gesloten deur staat, zonder bericht, dan is het wel een zure, en een dure.
kans is groot dat een vaste klant zijn date verlengt, en dan blijft een nieuwe, onbekende klant aan de deur staan.
maar als een klant omwille van verkeerssituatie een kwartier of half uur te laat komt, dan is 't kot te klein, is het grof, totaal onaanvaardbaar, gebrek aan respect, want een enorm inkomensverlies, en dan moet dat betaald/vergoed worden of je komt er niet meer in (net zoals bij de dokter) hun planning is heilig, volgend klant wil niet wachten ...
ze zien het als een eer dat je bij hen mag komen, en dus beslissen zij wie, wat en hoe ...
heb over situaties gehoord waar een dame met haar daddy sans gêne vertrok terwijl de volgende klant aan de deur stond te wachten, hij werd straal genegeerd, los voorbij gelopen
(voor de goede orde : ging niet over Nuka)
conclusie : een berichtje sturen als er iets onverwachts tussen komt - bij klant of bij dame - is in deze digitale tijden een kleine moeite, en kan iedereen veel frustratie, tijd en geld besparen.